Sejt du virker seriøs.
Du kan forvente at vokse med 0,003 cm pr time dvd ca 333 timer pr cm.
Jeg er som du sikkert selv har læst vokset 28 mm i længden og ca 16 mm i omkreds.
Til 19,8 lang og 15,2 i omkreds som er en ( nærmere 2) ok seriøs håndfuld )
Update.
Jeg er stadig i tilpasnings facen, og har idag forsøgt mig med 2 X 1 time med 10 min pause. 600g tension men strukket 1 cm over eregert max (18 cm) Det fungerede fint uden noge form for ubehag.
Spørgsmål: hvor er i startet? Strækker jeg eventuelt for meget fra starten af hvad er jeres erfaring?
Jeg har lige modtaget min Jes Extender, men uanset hvor hårdt jeg spænder silikonestroppen, uanset hvilken kombination af stave jeg bruger, så kan jeg knapt nok få et træk på 900g, før jeg simpelthen ikke kan skrue mere. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få højere træk.. Fordi hvis jeg fjerner den mindste stav, så kan jeg kun få lige knapt 900g træk, hvis jeg sætter en ekstra af de mindste stave på, som er 1.25 cm, så kan jeg ikke få spændt glasn fast, da min pik simpelthen ikke er lang nok..
Tiks1412 forstår jeg denne her video rigtigt, at han placerer basen om penis først. Derefter så spænder han hovedstykket fast om glans før han overhovedet har sat hovedstykket på de to stave ?
Det er korrekt, det er også den måde som fungere bedst for mig. Først glider du basen ned til roden af penis, og lader stængerne pege ned af, efter følgende spænder du penis fast til forreste del og så samles de 2 dele og til sidst og justere træk styrken.
Ja man skal være lidt af en opfinder for at få det hele til at passe.
Jeg har med grovfilen tilpasset basen så den blev så bred som muligt da den ellers virkede som en cockring på mig.
Jeg er på Nr 2 af hovedstykkerne da min sidste havde jeg skåret så meget i så den knækkede.
Jeg bruger de 2 7 mm huller til en slange frem for den brede rem da den ikke kunne holde mig fast til mere end 1200 gram og jeg kører jo 5 kg+ når jeg vedligeholder.
So far føler jeg mig svindlet. Jeg købte via myextender.dk og ingen af de sms'er jeg har sendt på deres nummer som de oplyste via deres mail i julemåneden har de svaret på, ej heller har de svaret på den sidste mail jeg sendte for over en uge siden. Jeg kan ikke få adgang til det såkaldte forum, da der ingen guide er til hvor fanden det er henne. Jeg kan ikke få adgang til den såkaldte online support som de reklamerer med alle får adgang til når man køber en jes. Og jeg kan heller ikke finde deres såkaldte online træningsprogram hvor man skulle kunne logge sine resultater, da der ikke er noget sted på deres hjemmeside der siger login eller linker til det, og der er intet i pakken eller på den cd der fulgte med i pakken. Derudover så har jeg titaniumpakken, i den fik jeg en silikonestrop, selvom sen ikke burde være med i pakken. Ikke at jeg klager over at få mere end der står der er i pakken, men det virker amatøragtigt. Så indtil videre så har jeg samme holdning til jes extender og myextender.dk som jeg har til kommunen. De er begge svindlere. Og i to snakker om at modificere den på den ene og den anden måde. Jeg er ikke handy anlagt og kan slet ikke finde ud af sådan noget. Når jeg betaler 1600 kroner for et produkt så forventer jeg at det virker og ikke at der skal modificeres og bruges værktøjer som jeg ikke engang kender.. Deres instruktionsdvd er noget være lort da den får det til at se så legene let ud. Jes extender er out dated. Det burde være let som ingenting at sørge for at man kan låse den i nedtrykket position så det er nemt at fastspænde glans, uden man skal sidde at holde skidtet i bund med den ene hånd, strække penis og place glans med den anden hånd og spænde remmen med den tredje hånd.. hov vent, jeg har kun 2 hænder! Skoddesign. Jeg er bogstaveligttalt blevet nødt til at holde fjedrene presset ned ved at presse extenderen imod kanten af mit bord eller siden af mit skab!
Kommentarer
Du kan forvente at vokse med 0,003 cm pr time dvd ca 333 timer pr cm.
Jeg er som du sikkert selv har læst vokset 28 mm i længden og ca 16 mm i omkreds.
Til 19,8 lang og 15,2 i omkreds som er en ( nærmere 2) ok seriøs håndfuld )
Jeg er stadig i tilpasnings facen, og har idag forsøgt mig med 2 X 1 time med 10 min pause. 600g tension men strukket 1 cm over eregert max (18 cm) Det fungerede fint uden noge form for ubehag.
Spørgsmål: hvor er i startet? Strækker jeg eventuelt for meget fra starten af hvad er jeres erfaring?
Problemet er lidt at hvis jeg roder med hullerne så ryger garantien..
Jeg har med grovfilen tilpasset basen så den blev så bred som muligt da den ellers virkede som en cockring på mig.
Jeg er på Nr 2 af hovedstykkerne da min sidste havde jeg skåret så meget i så den knækkede.
Jeg bruger de 2 7 mm huller til en slange frem for den brede rem da den ikke kunne holde mig fast til mere end 1200 gram og jeg kører jo 5 kg+ når jeg vedligeholder.