Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jalousi

Redigeret 31 oktober, 2013, 10:14 i Åben debat for kvinder
Må din ægtemand godt skrive til andre singel kvinder som du ikke kender uden at fortælle dig om det?

Jeg må ærlig indrømme at jeg forbyder min mand det, men er jeg bare super jaloux og bange for at miste ham eller har i det lige så dan?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Naturligvis må han ikke skrive til enlige kvinder. Det er dog noget underligt noget.
    Miste ham, du mister ham ikke ved at forbyde det, han gør det bare i hemmelighed. Men spørgsmålet er vil du finde dig i det i længden. Det kunne jo tænkes, du bliver så inderlig træt af at skulle passe på ham, så han mister dig.

    Du skriver, du er deprimeret, det forstår jeg da godt, hvis han skriver med andre kvinder. Jeg ville knagme ikke finde mig i det. Kan han ikke lade være og kan du ikke acceptere det, så bliver du træt af det til sidst og forlader ham. Man kan sparke så længe til en lam hund, at den bider.

    Hvor lang tid der går inden du siger stop, ja, det kan kun du selv vide. Måske flere år. Der gik flere år før jeg sagde stop, til min eksmands "svinkeærinder". Senere indså jeg lykken findes også andre steder. Det eneste jeg fortrød, at det varede alt for længe inden jeg indså det.
  • Indstillinger
    Tak for svaret. Jeg var allerede bange for at gå for vidt med at forbyde osv. men kan da forstå at jeg ikke er den eneste der mener at en gift mand ikke bør skrive til andre singel piger. puhe letende at vide jeg ikke er helt psykopatisk...
  • Indstillinger
    Nej, vist er du ikke det. Du lider heller ikke af jalousi, fordi du ikke vil finde dig i det.
Log in eller Registrér for at kommentere.