Hjem Sex & samliv Kvindelige sexproblemer

sex og antidepressiva

Redigeret 31 januar, 2016, 15:24 i Kvindelige sexproblemer
Findes der mon et antidepressivt middel, der IKKE forstyrrer lysten til sex og muligheden for at opnå orgasme ? Jeg har nu prøvet både Cipramil og Venlafaxin og begge præparater har denne bivirkning på mig.

Kommentarer

  • Aller først, så er jeg absolut enig i at det er en rigtig dårlig ide at begynde på at shoppe medicin selv, det skal udelukkende foregå i samarbejde med lægen!!!
    Jeg har også tidligere fået cipramil, hvor jeg oplevede det som fuldstændig umuligt at opnå orgasme.
    Jeg har efterfølgende fået venlafaxin, hvor jeg også oplevede store problemer.
    Jeg har dog fundet en metode der virker for mig...
    Jeg tager normalt min pille lige inden jeg går i seng, hvis vi har lyst til sex så venter jeg med at tage pillen til bagefter.
    På det tidspunkt er der gået ca. 24 timer siden den sidste pille, og det er jo så det tidspunkt man har den mindste dosis i kroppen.
    Min kæreste synes at det lyder fjollet, men det virker i hvert fald for mig!
    Det er igennem tiden blevet til mange frustrerende samlejer indtil jeg endelig fandt ud af at det her virkede for mig.
    Håber at mine erfaringer kan være til nytte for andre...
Log in eller Registrér for at kommentere.