Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Solgt ud....

Redigeret 18 oktober, 2013, 19:23 i Åben debat for kvinder
Jeg ved ikke hvad der er i vejen med mig - jeg er ikke noget dårligt eller ondt menneske. Men jeg gør alting forkert.

Jeg havde en kærlighedsafære med en mand, der varede næsten et år - fysisk var denne mand et pragtstykke. Han lignede en rigtig mand. Indvendigt var han et stor kaos og led og havde altid lidt af depressioner.

Sexuelt har jeg aldrig - eller næsten aldrig haft det bedre - jo jeg var gift i 17 år og han var også god sexuelt.

Denne mand ..var ikke forelsket i mig ...det sagde han ...og jeg blev ved med ham. Samtidig så havde jeg så andre mænd på sidelinjen - ikke nogen jeg var interesseret i lige så meget i som ham. Jeg kunne næsten have droppet alt for ham - skønt han måske var ødelæggende for mig . Han var en womanizer og jeg vil tro alle kvinder ku falde for ham ...eller næsten. Og i sengen var en magi.

Perfekt pik ...god i en seng.

Det tog hårdt på mig at vi ikke skulle være sammen - men han havde jo sagt det...han havde aldrig forstilt sig.

I starten krøllede jeg samme af smerte og alt gjorde ondt ...så begyndte jeg at se en eksven ...bare til sex. Alt hos mig drejer sig tilsyneladende om sex. Men da han nok syntes jeg virkede kold og ligeglad trak han sig ...det var ok ...jeg var jo ikke interesseret i ham.

Nu skal jeg så over og besøge endnu ven - igen er det sex - denne mand taler jeg rigtig godt med ...han er en gentleman og sød klog og sjov..og kan li at invitere mig ud ..jeg må indrømme at det nyder jeg. Det gjorde den anden slet ikke - alt med ham foregik i en seng ...men vi snakkede og grinede godt skønt han altid brokkede sig over mig og ku håne mig out of the blue..og jeg fandt mig i det ...

Han sagde "hvad vil du med mig ? jeg giver dig jo ikke kærlighed" ?
Men jeg tændte totalt på ham sexuelt ....og var vild med ham ...

Nu har jeg så en anden x ven som jeg også tænder på sexuelt ...han er meget yngre end mig og har 3 børn så vi blir næppe kærester...men jeg er vild med ham sexuelt og synes han er sød og flot ...ja han ligner lidt den første ...Jeg tror så også at han er en womanizer ude af stand til at være tro og ude af stand til at indgå i et forhold. Det kræver simpelthen for meget af ham ..eller også er han bare "udbombet " kun 35 år tre børn og hus hvor alt skal laves ....Det vil være meget få kvinder der flytter ind der...

Men ..han er flot ...og ligner en rigtig mand ...bomstærk velskabt

Jeg tænder kun på håndværkere og ja det er de to så.

Nu skal jeg snart på weekend med gentlemanden manden ..han kan ikke noget sexuelt - men er vild med noget jeg gør med ham. Og ja jeg tænder så også på det vi gør ...og det jeg gør ved ham og også når han er slem han mod mig. Til gengæld forkæler han mig. Problemet er så at jeg ikke er forelsket i ham ...men glad for hans selskab men hvis han har det på samme måde med mig så er det jo ok.

Men det er ikke det flotte mand kvinde sex jeg havde og har med de to andre.

For at det ikke skal være lyv ja så var der også en anden mand ....en pæn mand og et godt menneske - han var så mulat og jeg må indrømme at skønt han var superveludrustet så var han simpetlhen for spinkel og for følsom til jeg ku tænde på ham...han var ikke så grov og maskuling som dem jeg tænder på ...

Han er nu blevet rigtig ked af det og vred på mig ..over jeg ikke vil gå i seng med ham mere...fordi jeg sagde at jeg ikke syntes vi passede sexuelt ...vi har været sammen nogen gange..

Denne mand har også tre børn og ja det gider jeg ikke ...de er små .

Men han var og er en god mand.

Det lader til jeg tænker og elsker dem jeg ikke kan få...og dem jeg kan få ja der gør jeg så ikke .....

Jeg tænker på hvordan min mand og jeg elskede hinanden og jeg savner den følelse ENORMT....... det er så fattigt bare sex ....og det er så hårdt at dem man har følelser for ikke kan gengælde dem...

Jeg føler jeg sælger ud af mig selv .....og jeg savner kærligheden og manden der skal passe på mig og som jeg kan forkæle så utrolgit meget .

Jeg kan ikke li at være alene - jeg har ikke noget arbejde og det er totalt smertefuldt for mig ...jeg tør ikke søge et job er blevet nervøs og al min tid går med selvmedlidenhed ,mænd sex og selvpineri.....og skyld og skam.

Den er helt galt med mig og alt jeg gør er forkert ...jeg må have hjælp ...jeg er klar over jeg er langt langt ude.

Mit søvnmønster er vanvitttigt og ja jeg laver ikke noget..

De mænd jeg kender dulmer en smerte og under den ligger en anden smerte.
Log in eller Registrér for at kommentere.