Hjem Kvinder Overgangsalder

Hvorfor hjælper det ikke?

Redigeret 16 oktober, 2013, 08:51 i Overgangsalder
Hej.
Vil bare spørge om der er nogen herinde, der kan fortælle mig, hvorfor der ikke er noget, der hjælper på mine hedeture?
Jeg har prøvet hormonplaster (desværre) men det hjalp ikke. Har prøvet Cetapresan, som også skulle hjælpe, men uden held. Jeg har prøvet hormoner i pille form, men dem stoppede jeg med efter 5 stk, fordi jeg fik det skidt af dem. Lige nu prøver jeg Rødkløver te, er i gang med uge 4, men synes stadig ikke der er nogen forskel.
Jeg kan bare ikke klare de hedeture mere, det er klamt og det forstyrre min nattesøvn.
På forhånd tak for hjælpen.
Connie

Kommentarer

  • Det hjælper næppe på dine hedeture, men du vil måske sove bedre, hvis du anskaffer dig 2 silkedyner; en til at ligge på og en til at have over dig samt en silkepude. De temperaturregulerer bedre end dundyner, og de leder sveden væk på en helt anden måde.
    Derudover ville jeg prøve zoneterapi, akupunktur eller kraniesarkalterapi eller lign. hvis jeg var dig.
    Håber, du finder en god løsning.
  • Skal betrækkene så ikke også være af silke ?
    Der er eet eller andet med silke, ved ikke hvad. Men hvis man har ondt i halsen eller lign., skal man bruge silketørklæde i stedet for en anden klud. Ren silke.
  • Hej Connie
    Hvorfor dine behandlinger ikke virker kan jeg ikke svare på, men for mig var kuren nogle tabletter der hedder Chello, de kan købes i Matas og på diverse hjemmesider. De fås i 2 forskellige varianter, en rød og en grøn, jeg mener den grønne er "stærkest", jeg har kun brugt den røde. For mig hjalp de efter ca. 14 dage. Håber du får løst dit problem.
    Vh Lone
Log in eller Registrér for at kommentere.