Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ASOCIAL - med store bogstaver

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det netop de søde man skal passe på.. Ud fra min erfaring..
    Og desuden.. Hvis jeg havde været sød så var jeg sikkert slagtet levende for længe siden.. Søde mennesker kommer ingen vejen.. Hvor der imod coldblooded bad-ass motherfuckers gør.. Det handler ikke om at være bedre, men om at være værre..
  • Indstillinger
    Til PureDarknesThe1st

    Du har altså seriøst misforstået hvad andre mennesker kan lide. Verden er fulde af søde mennesker hvorfor spilde sin tid med at lære et menneske at kende der aktivt ønsker at tage afstand og være asocial?

    Du prøver at forsvare at den måde du er på er i orden, ja faktisk som den bedste måde, i hvert fald for dig. Du må jo erkende at der er noget der går galt (også ud over problemet med at få en kæreste når du har den oplevelse af andre mennesker i forhold til dig selv). Vi peger indtil nu alle sammen på det samme. Hvem gider have noget at gøre med én der ikke interesserer sig for andre?

    Det er jo dig der skal leve dit liv, men et eller andet sted må du jo gøre op med dig selv om det er vigtigst for dig at være asocial eller afprøve om det er hvad der holder dig tilbage (sammen med din menneskeholdning om succes).

    Bare lidt at tænke over. Interessant nok er det mennesker der er parart til at bruge tid uden kompensation på en ukendt anonym person du har henvendt dig til.

    PS der er rigtigt mange søde mennesker der opnår stor succes. Det er helt rigtigt at der er der nogle ubehagelige mennesker der også får penge (succes... hmm, nej), men langt de fleste af dem er bare ubehagelige.

    Du kan jo overveje om du selv synes det har bragt dig succes indtil nu.
Log in eller Registrér for at kommentere.