Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

Lange tungehår med hvid lag! Krise!!

Hej jeg er en pige på 21 år, som er virkelig frustreret og ulykkelig over min tunge!! Det hele startede for et år siden, da min kollega bemærkede min tunge, og sagde at den så syg ud, Og så kiggede jeg i spejlet og ja den så godt nok ikke for godt ud!! Så jeg ringede straks til lægen og fik en tid, lægen mente at det var svamp, så jeg fik medicin mod det, men intet ændrede sig, så vidste hun ikke hvad det ellers kunne skyldes. Min tunge har fået noget længere hår på tungen, og så ude for enden af hårene er de helt lyse, så det ligner en hvid emballage jeg har, jeg er meget omhyggelig med min mund i sær efter jeg har opdaget det her. Det gør at mit spyt føles mere slimet, og min ånde er blevet dårligere! Efter lægen ikke vidste hvad det var, kom jeg til øre/hals læge, han kiggede dårligt nok på min tunge, men sagde så at det skyldtes at jeg røg så jeg stoppede så i 3 måneder men intet var ændret! Og tunge hårene bliver skiftet ud hver måned. Så nu har jeg været til lægen igen, i London nu da jeg bor her i et halvt år, hun hat givet mig to svampe kurer og ingen af dem Hjalp. Så nu ved hun heller ikke hvad det kan skyldes, så nu venter jeg på at jeg kan komme til øre hals
Læge. Men jeg er så bange for at min tunge aldrig bliver normal igen !!!:'( så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre!! Er der nogen der har oplevet det?? :( hjæææælp med venlig hilsen den ulykkelige!

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.