Hjem Mænd Åben debat for mænd

min eriktion

Redigeret 27 juli, 2013, 08:08 i Åben debat for mænd
Hej, jeg er en dreng på 16 år!
Jeg har gentagende gange ikke kunne få min pik 100% stiv, med 3 forskellige piger..
Jeg føler også at der er som om jeg har mistet følelsen på pikhovedet, efter de gentagende gange hvor jeg har masturberet ved hjælp af brusebadet vandstråle!
Jeg ved ikke om det har en betydning, eller om det er fordi jeg stresser og heletiden tænker på om hvad hun synes og ikke nyder det nok??
Ved godt det lyder mærkeligt men håber i kan hjælpe.

Kommentarer

  • Det er ikke spor underligt, at den ikke helt vil, når du stresser og bekymrer dig om, hvordan hun har det.

    Det meste sex foregår mellem ørerne, så derfor skal du naturligvis tale med pigen om det, og bede hende om at selv sige, hvad hun kan lide så I sammen får en god oplevelse.

    Heller ikke sex bør være en gættekonkurrence, så derfor er det faktisk en god ide, at I lige lærer hinanden ordentligt at kende, før I kaster jer ud i sex.

    Det er meningen, I begge skal kunne slappe af og nyde det, og før du lærer det, kan det altså være svært.

    I kunne måske prøve at udforske hinanden først, så I begge ved, hvad I bedst kan lide - før I går til "frem og tilbage".
  • tak, for svaret lotte.
    Så du tror ikke det har noget med at jeg onanere med strålen fra brusebadet?
  • Jeg skal ikke gøre mig klog på det, men hvis du tidligt og silde står der med bruseren og den form for stimulation, så kan det jo godt blive netop det, der kommer til at virke bedst - og så vil samværet med en pige nærmest blive en "tam" erstatning, da en sådan stråle jo netop går ret målrettet.

    Så - mit forslag er da at du prøver at holde lidt igen med den form for onani.

    Så kan du jo se om det hjælper, når du er sammen med en pige.

    I øvrigt er den form for "afvaskning" ikke speciel god for din hud og netop der er man lidt sart, så om ikke andet så derfor skal du nok begrænse det lidt. Du affedter huden temmelig voldsomt, og du kan derfor få problemer med tør hud, med mindre du også bruger en god, fed creme efterfølgende.

    Og - den dag du selv skal til at betale for dit vandforbrug, vil du givet erfare, at det er en ret dyr form for tilfredsstillelse, du her benytter dig af. :-)
  • Jeg tror ikke, at bruseren giver så hård påvirkning, at det ødelægger følsomheden..
    Faktisk tror jeg netop det er en af de mest blide onanimåder

    Men som sagt, så kan det blive ret dyrt i vandregning..

    Følsomhed i glans har ikke nogen direkte betydning for rejsningen...
    Men hvordan er rejsningen når du onanerer? Kan du få 100 % rejsning? Hvis ja, så er det nok dine stressede tanker...
    Hvis du kan rulle et kondom på, så burde du også kunne gennemføre et samleje...
    Og vil du ikke bruge kondom, så bør du undlade samleje.
Log in eller Registrér for at kommentere.