Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

AMMESEX er det mig der er noget galt med

Redigeret 10 maj, 2013, 05:54 i Sexfantasier
HEJ
Jeg en mand (på 47 kæresten er 37) JEG ER VILDT FASCINERET AF BRYSTER (i almindelighed) OG (min kærestes) BRYSTET (i særdelseshed) OG noget (ud over oliespansk) jeg (SUPER GODT) kan lide
ER (selv om hun ikke er gravid og--pga medicin hun får--givet aldrig bliver det) AT LIGGE (som om jeg bliver ammet) og (medens hun sidder op i sengen med rygen mod hovdegæret og buder i ryggen som hvis hun ammede et lille barn) SUTTE på hendes BRYSTE (selv om der ikke er mælk i) samtidig med at inten jeg selv (eller hun) onaner på mig

DET gør MIG LIGE SÅ GLAD som når jeg FOR (da hun--måske fordi hun som teenager var udsat for en pædofil hvilket har givet hende traumer der gør at hun har et ambivalent forehold til sex så hun på den ene side ikke har lyst på den anden side har sexuelle drifter og gerne vil--vil ydmyges for) AT hun kan få orgasme giver hende endefuld (hvilket jeg udelukkende gør for at glæde hende)

HUN har så (igennem lang tid dvs næsten et år især efter jeg viste hende joan ørtings svar til "den undrende") givet mig lov til den slags (oliespansk har vi altid haft kunne gøre) MEN da vi (forleden) havde sex (for første gang i ½ år hun har ikke haft lyst) sagde hun (hvilket kom som en kold klud i ansigtet) AT hun (ikke længer) vil have at jeg får "oliespansk og/eller "ammesex" da det får hende til at føle sig som "en billig luder"

jeg tænker det måske skyldes at de pædofilikrænkelser hun var udsat for fra hun var 11 til 17 netop gik primært på brystet og det er det som det vækker minder om)

hvad skal jeg er det mig der er noget galt med at jeg har de lyster ????

jeg mindes engang (i 2008) EN SEXOLOG (i en sexbrevkasse til en kvinde hvis man havde sagt at han glædes sig til hun blev gravid så han kunne ligge og drikke en tår) SVAREDE :

AT DET IKKE var fordi hendes mand var INFANTILIST (VOKSENBABY) MEN han BLOT (fordi han til daglig er han stor og stærk og for at få balance og udleve alle sider af sig selv) FØLER det HERLIGT (at vise overgivenhed ved at ligge ved henses store og varme barm) SEXOLOGEN syntes MANDEN (til kvinden der skrev tilbrevkassen) ER MODIG at TURDE (åbent) SIGE hvad HAN har LYST (og FANTASI) TIL for DET HAR mange (såkaldt stærke) SVÆRT ved (pga angst for at miste deres skjold) SÅ at HAN TØR må VÆRE fordi HAN føler KÆRESTEN er GOD til at RUMME HAM (så han bliver tryg ved hende og tillid til hun ikke griner af hans lyst) SÅ SEXOLOGEN syntes AT KVINDEN SKULLE fortsætte SIN dejlige RUMMELIGHED (og samme dag invitere ham til at 'amme hendes bryst mens hun giver omsorg og kærlighed for 5 minutters brystkærlighed om dagen ville gøre mange stærke mænd salige)

SÅ LANGT SÅ GODT

NOGET ANDET min KÆRESTE heller IKKE vil er TUNGEKYSSE det HAR HUN (da det med at bytte kropsvæsker er ULÆKKERT)) ALDRIG har gidet i de 7 år vi (on/off) har været sammen pauser der alle mere og/eller mindre skyldes hendes psyk sygdom (hvor en af sympromerne er at de pga støre ambivalens pludselig på 5 minuter--hvis de føler sig svigtet og/eller får modspil--kan svinge fra næsten at forgude een til at ønske een langt væk og føle sig forfulgt for så efter flere måneder at søge tilbage til een) medregnet

OG HUN kan HELLER IKKE LIDE AT JEG (når vi dyrker sex) ROSER hendes KROP (sød smuk numse osv) DET ER (siger hun) EN "TURNOFF" i DET det VIRKER NEDLADENDE fordi HUN føler JEG TROR AT hun IKKE FØLER sig GOD NOK uden MIN BEKRAFTELSE andre gange (når vi ikke er i sengen) vil hun gerne have BEKRAFTELSE men så skal det være iform af feks at ROSE hends TØJ

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er meget svært at læse dit debatoplæg - det ser voldsomt uoverskueligt ud , så derfor er jeg ikke sikker på at have opfanget det hele.

    Men - jeg får da så meget ud af det, at din kæreste har været udsat for ret så voldsomme overgreb i sin barndom? Hun har forhåbentligt fået professionel hjælp? Men noget tyder da på, at hun har brug for mere hjælp, og det gør du også. Du har da i den grad brug for professionel hjælp til at kunne forstå din kærestes reaktioner.

    Jeg foreslår at både du og I kontakter et af de centre for incest og misbrugsofre, der findes - prøv evt. i første omgang at kontakte jeres læge, der kan hjælpe jer videre.

    Der er vel ikke noget galt i, at du godt kan lide "amme-sex" - men det er jo slet ikke det, det handler om her. Det handler om, at din kæreste har været udsat for ting, som jo påvirker hende for hele livet - og hun har derfor brug for forståelse for sine reaktioner.

    Og her lader det til, at du har endog meget svært ved at forstå mange af de ting, der får hende til at føle sig billig og brugt.

    Så - søg noget hjælp - så kan det da sagtens være, at også I kan få et godt sexliv - til glæde for jer begge to.
  • Indstillinger
    ALLER FØRST 1000 tak for dit svar som viser at du (pta jeg måske--medgiver jeg--kan skrive lidt uoverskueligt) har forstået det

    JA min kæreste var (fra hun var 11--16) udsat for ret så voldsomme overgreb i sin barndom som hun har sværet ved at snakke med (selv) professionelle om (hvorfor jeg heller ikke tror på den med kontakt med "centre for incest og misbrugsofre") de problemer hun (som følge der af) slås med i dag er dem som man kan læse/høre om at andre (der har været udsat for den slags ting) slås med

    og den eneste hjælp hun får er at hun (istedet for at få behandlet dem) har fået diagonsen "parnoid skizofreni som (har hun fået at vide) er udløst af en stressreaktion (over de ting hun har været igennem) hvorfor hun fodres med medicin

    jeg er glad for at du siger : "Der er vel ikke noget galt i, at du godt kan lide "amme-sex"

    for det bekrafter/bestyrker mig i (hvilket du også er inde på med dine ord om "det er jo slet ikke det, det handler om her. Det handler om, at din kæreste har været udsat for ting, som jo påvirker hende for hele livet")
    AT DET (og du kan tror jeg udemærket forstår hendes reaktioner) har med det hun har været igennem at gøre
  • Indstillinger
    Din kæreste er psykisk syg, og det har jeg overhovedet ikke forstand på, men jeg hæfter mig ved, at DU ikke tror på, at terapi vil hjælpe.

    Jeg vil nu påstå, at hun har brug for hjælp - og at du også har det, for at kunne hjælpe hende. det er da ikke nok, at hun er "fodret med medicin". Medicin er ikke nok, der skal terapi med i et sådant forløb.

    Når jeg skriver, at der ikke er noget galt med amme-sex, så er det fordi, jeg ikke mener. der er noget galt men nogen former for seksualitet - HVIS vel at mærke begge parter synes, det er dejligt.

    Jeg fornemmer lidt, at din kæreste har været gået med til nogle af disse ting, fordi det har været det, der har mindst traumatiserende for hende - og det hun bedst har kunnet klare, uden at få det dårligt - og så er det altså ikke i orden, for det har så ikke handlet om hendes lyst, men noget hun har gjort for at du ikke skal blive vred/sur - eller hvad din reaktion nu ellers kan være. Og så er det jo ikke noget, som begge parter tænder på, vel?

    Nu melder hun fra for noget af det, hun hidtil har kunnet udholde - og det bør respekteres.

    Jeg håber, der kan komme andre ind med hjælp og bud her - for det ved jeg simpelt hen ikke nok om, til at kunne rådgive fornuftigt her.

    Kommer der ikke andre ind, så foreslår jeg, at DU søger professionel hjælp, så DU kan hjælpe og støtte din kæreste bedst muligt uden selv at gå i stykker på det.
Log in eller Registrér for at kommentere.