En særpræget Fetich!
Kære Deltagere! Jeg er helt vild med at gå med bløde plasticbukser samt pakke mig ind i et blødt plasticlagen. Følelsen af blød glat plastic mod huden er vidunderlig. At komme i et par plasticbukser eller på et blødt plasticlagen er det skønneste jeg ved. Jeg skammer mig ikke over min lyst/fascination, men undrer mig over min særprægede lyst. Selvom jeg er enlig har jeg tænkt på, om der findes kvinder med disse tilbøjeligheder? Jeg vil gerne høre jeres kommentarer! Mvh. Fetichisten1
Kommentarer
Prøv en gang at google "gummifetichisme", så dukker der vist flere relevante sider op, og mon ikke der i en sådan gruppe netop findes en "undergruppe", der bekender sig til "plastikfetichisme"?
Jeg har jo den holdning, at alt der ikke generer andre - og vel at mærke heller ikke er ulovligt, og som alle involverede parter er enige om, da må siges at høre til inden for det, der kaldes normalbegreb. Det er jo gerne de mest indskrænkede, der har travlt med at bruge netop det ord: Normal. For hvad er normalt - og hvad er ikke? :-)
Men - i et sådant tilfælde må man jo selv ud og opsøge ligestilllede - jeg er da helt sikker på de findes, men for mange er det jo tabu, som man ikke taler højt om, og helt ærligt - det er der jo ingen grund til - noget sådant kan da umuligt genere nogen. Så ud og søg på markedet.
God fornøjelse.
medens vi skiftes til at onanere på mig
hendes mand var meget normal og var ikke med på at blive overfodret
istedet stalkede hun alle store mænd hun fik kendskab til
blandt andet mig