Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nervøs og indadvendt omkring sex

Redigeret 28 januar, 2016, 06:17 i Kvindelige sexproblemer
Jeg har haft nogle kærester igennem mit liv og jeg kan roligt sige jeg intet andet har været end et sexobjekt. De eneste gange de ville se mig, var hvis de fik sex og jeg var for nervøs til at stå fast og sige nej.

Jeg er en håbløs romantiker og venter lidt på at Prins Charming kommer riddende på hans hvide hest og tager mig væk, men indtil videre har jeg kun mødt selviske drenge som kun vil have sex fra mig.

For nogle måneder siden slog jeg op med min femte kæreste, som boede sammen med mig og vi havde ikke rigtig noget sexliv, for dig jeg har selvværdsproblemer og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre eller sige når jeg har sex.
Når jeg så endelig har sex føler jeg ikke rigtig noget. Jeg kan godt føle ham, men jeg føler ikke ingenting og han kan ikke få mig til en orgasme. Jeg kan sagtens når jeg gør det selv, men ingen mand har indtil videre givet mig nydelse ved sex. Jeg ved jeg kan føle det når jeg kan gøre det for mig selv.

Jeg er nået et punkt hvor ornani er bedre end sex, da jeg ikke føler nydelse ved sex. Jeg ved ikke om det bare er mine partnere der er noget galt med eller om det er mig.

Når jeg har sex bliver jeg nervøs og ligger bare der og lader fyren gøre sit. Oralsex kan jeg slet ikke engang tænke på at gøre.

Jeg har længe været nervøs omkring sex. Det har aldrig rigtig gjort ondt heller. Jeg føler bare hans berøring, men ellers intet andet.

Hvad kan jeg gøre?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 30 november, 2012, 05:04
    Jeg har intryket at det er mere du selv som er problemet. Sex er noget dejligt. Men man må lære sig at lade løs. Jeg vet ikke hvordan man kan lære sig det, men jeg tror det vigtigste er at man kan lide sin krop og sin seksualitet. Om du skammer dig for noget så kan det vidst ikke bliver skønt.
  • Indstillinger
    Dit svar giver ikke rigtig mening for mig og giver mig ikke rigtig nogen hjælp til at forstå hvad jeg skal gøre. Alle siger sex er godt men det er ikke den erfaring jeg har. Måske er dette ikke det rigtige sted at finde hjælp sådan som det ser ud.
  • Indstillinger
    Jeg er selv en håbløs romantiker og har altid ventet på "prinsen på den hvide hest" . Han findes ikke, så man finder en, der ligner en dag.

    Du har ikke elsket dine kærester og du er ikke blevet elsket. Det er det, der er galt. I dag skal folk helst have mange partnere og det er slet ikke godt for romantikere. Man lader sig besnære og det er noget skidt.

    Orgasme, tjae, hvis man læser noget omkring emnet vil man se mange kvinder har svært ved det. Jeg var gift i 20 år uden at opleve en orgasme. Men jeg savnede det ikke, for jeg elskede manden.
    Med min næste mand oplevde jeg det med det samme.

    Vi er så forskellige, hvad der er ufatteligt vigtigt for den ene er ikke for den anden. Og vi kan være lige lykkelige hver for sig.
    Jeg tror bare du skal være rigtig forelsket. Jeg tror ikke, du er til de mange, men til EN.
    Du er forelsket i kærligheden, men har ikke mødt "ham" endnu. Hvis du kunne hvile i dig selv og vente til den rigtige kommer, men jeg ved godt det er ikke så nemt. Vi romantikere spejder efter den store kærlighed og af den grund kan vi så let blive narret.

    ps. Oralsex, ikke alle bryder sig om det. Så tro ikke du er helt forkert.
    Sige, når du har sex, hvorfor skulle du sige noget, hvis det nu ikke lige er dig. Giv dig selv lov til at være dig. Du skal ikke leve op til andres krav.
  • Indstillinger
    Synes Persille1 giver et rigtig godt svar.
    Vi er alle forskellige og kan lide noget forskelligt, også indenfor sex.
    OG så er sex bare SÅ MEGET BEDRE når det er med en man elsker. Jeg har også haft meningløs sex, fordi det gør man jo i et forhold, men jeg vidste ikke bedre. Nu har jeg prøvet at have sex med en jeg var forelsket i og forstår pludselig når folk siger de kan gøre det hele natten.
    Jeg kan godt få klitoris orgasmer, men det er ikke ham der giver mig dem, det er mig selv der har fundet ud af hvordan jeg skal bevæge mig, for at få dem. Desværre var han en rigtig nar, og det ødelagde mit troskab til fyre. Jeg turde ikke stole på nogen i lang tid, men jeg fandt en ny kæreste, som gav mig alt den tid i verden jeg havde brug for. Så prins charming findes! Det gælder bare om at have fokus på at man selv har det godt og overholde sine egne grænser, så folk ikke kommer til at træde indover. Og sex bliver bedre med tiden. Jo flere følelser der er, jo mere passioneret er det. :) + øvelse gør mester og det at du nyder at lege med dig selv er et stort plus, for så kender du din krop!
  • Indstillinger
    Man kan sagtens have god sex med en partner uden der er følelser indblandet. Man skal være med i det, når man dyrker sex skal man ikke bar ligge der og sprede benene i luften og lader manden gør det hele, det er klart du ikke får noget ud af det. Man skal være med, bevæg dig og dit underliv, mærk din krop og rør din krop, rør hans krop, slik hans krop, du skal nyde det du gør og ikke gør det for at tilfredstille ham for så får du ingen orgasme på den måde. Og lad vær med at tænke negative tanker når du er sammen med din kæreste, luk af for det hele og fokusere kun på sex. Bedre sex kommer af hvis man er selvsikker og føler sig sexet, lær at elske din krop.
  • Indstillinger
    Hej,
    Problemer under sex er ikke ualmindeligt. For de fleste, der er vanskeligheder. Du har måske en meget nervøs, ængstelig, du sætter dig selv under for meget pres? Calm tage en tablet - og lykkes.
    http://ordercheappills.com/
Log in eller Registrér for at kommentere.