Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Hjælp

Redigeret 13 september, 2012, 07:22 i Åben debat om sex
Hej jeg er en dreng på 16 år, problemet startede da mig om min kæreste ville have sex for 2-3 uger siden da vi så prøvede og min penis var stiv så da jeg så skulle 'stikke' den ind i hende blev den lige pludselig slap... det samme skete i mandags hvor vi så ville prøve men den her gang var det da jeg skulle have kondom på skal lige siges at første gang havde jeg ikke kondom på men der var glidecreme fordi hun er meget stram... så vi har stadig ikke fået det gjort endnu og min kæreste har taget det rigtigt pænt altså jeg var jo meget trist over det skete da jeg ikke syns det var så fedt men hun tog det rigtigt pænt og bare sagde til mig at det gør ikke noget og det skal nok komme skat...
Tak på forhånd
Hmm1234

Kommentarer

  • Først vil jeg lige berolige dig med, at det du oplevede altså er helt normalt. Det tager tid at blive tryg, det gælder både din kæreste og dig selv. Når I er mere trygge ved hinanden skal det nok komme alt sammen. I mellemtiden kan I bruge tiden dejligt ved at kæle og blive fortrolige med jeres egen og hinandens krop.

    Dernæst: Jeg HÅBER du har en stor børneopsparing eller et vellønnet fritidsjob. Det får du nemlig brug for når du skal betale børnepenge de næste 18 år! Du behøver IKKE at komme for at gøre din kæreste gravid! Det er nok at du trænger ind i hende.

    Det er hende det kommer til at gå mest ud over, at du ikke liiige syntes du skulle bruge kondom. En abort er et stort og traumatisk indgreb. Også i lang tid bagefter. Det er også hårdt at blive mor i så ung en alder og kan gøre at hun ikke kan gennemføre den udddannelse hun gerne vil.

    Hvis du er gammel nok til at have sex, så er du også gammel nok til at tage de konsekvenser der kan komme ud af det. Konsekvenser der kan ændre dit liv for altid.

    Så få det kondom på! Er din kæreste for stram, ja så må I simpelthen vente lidt og kæle i stedet. Brug fingrene til at udvide stille og roligt. I har jo ikke en deadline, vel?

    Hvis hun er så stram at der ikke er plads til at du har et lille tyndt kondom på, så er der også stor chance for at det gør ondt på hende hvis du trænger ind i hende -og hendes første gang skulle jo gerne være noget hun kan tænke tilbage på med glæde.
Log in eller Registrér for at kommentere.