Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp

Redigeret 13 august, 2012, 17:47 i Stress
Hej,
Jeg har brug for hjælp, jeg har været ved lægen, fordi jeg tit følger hjertebanken ved ingenting, kraftigt bakkende puls i halsen, bare ved at bøje mig ned efter noget, hoster tit om natten, ubehag og ondt i maven, søvnbesvær, hovedpine som jeg ellers aldrig plejere at have, også har jeg den her mærkelig følse i kroppen, som jeg ikke kan beskrive, men den er virkelig ubehagelig.
Lærene tjekkede mig for astma, tog blodprøver, tjekket mit hjerte, og mit åndedrag, men de fandt intet.
Jeg har det også med at mumle mere og føler mig usikker som aldrig før, sveder også mere, især mine hænder og er meget mere følsom end jeg var før, kan græde over alverdens ting, som film og andre ting, der ikke plejede at røre mig, jeg har også den her forkølelse som aldrig helt er forsvundet..
Jeg har svært ved at finde overskud eller energi til de ting som jeg plejere at klare som ingenting, nogle gange orker jeg ikke engang at tage hjem til mine nærmeste venner.
Jeg bliver også irritabel over ingenting, og har sværre ved at forstå tingene fra andres synsvinkel.
Nogle der ved hvad det kan være, noget stress, angst, depression eller noget helt fjerde?
Og hvad jeg kan gøre?
På forhånd mange tak..
Log in eller Registrér for at kommentere.