Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

"Udposning" under/ved siden af penisstreng?

Har dette mindre problem som jeg har undret mig over i meget lang tid;

På siden/under af min penisstreng er der en udposning på en halv gange en halv centimeter. Hvis man "løfter" penisstrengen er det somom den ligger sig lige under penisstreng, og er 70% gennemsigtig med væske i, (ligner utroligt meget sædvæske) den (ligger sig på siden af penisstrengen når man ikke løfter i penisstreng)

Man kan klemme væsken ud af udposningen og så går der cirka 2 sekunder så er den fyldt igen (idet man klemmer væsken ud ser alt normalt ud, indtil den fylder sig igen somom, det er et kammer eller udposning der bliver fyldt op).

Den er meget blød har aldrig givet nogle gener overhovedet, intet.
Man kan ikke klemme den og har overvejet selv at "poppe" den med en nål, men ville lige høre mig ad her inde om det faktisk er noget "farligt"..

Den virker umiddelbart som en del af penisstrengen, kører der sædvæske igennem lige under? og er sket en udposning pga en eventuel skade? eller lignene.

Det skal siges at hvis man løfter i penisstrengen og kigger fra siden ligner det at huden er gennemsigtig i 0.5*0.5 cm, med væske i, denne blære ligger sig ved siden af penisstreng når penisstrengen "Klemmer på den"

Der er ingen gener, er bare utroligt interesseret, ringer til lægen snart :).

Det skal siges at jeg har haft den i et par år uden rigtig at tænke over den, den har aldrig bredt sig eller lignene og kan ikke huske hvornår jeg fik den..

Håber i kan oplyse mig om mit problem :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej det lyder ikke farligt. det lyder som en væskefyld pose. men for en sikkerheds skyld , få lægen til at tømme posen , så det bliver steril og der ikke derefter kommer bakterier i såret. held og lykke
  • Indstillinger
    IDAG:: cirka 3 dage bagud... har spændt en del og der har været sædpletter i undertøjet..??? og nu er den kun fyldt op med blod.. hvad siger i?...

    Skal 150% til lægen her til morgen men hvad sker der!!!!

    HELP :'(

    edit: læste det her indlæg for godt 2 år siden, fuldstændigt identisk problem -> læge sagde det ikke var noget enten kunne det kosmetisk opereres væk eller lade det være.. jeg valgte så at lade det være..
Log in eller Registrér for at kommentere.