Hjem Muskler, led og knogler Rygsmerter

Erfaring med kiropraktor-behandling ??

Redigeret 21 juni, 2012, 08:38 i Rygsmerter
jeg går til kiropraktor lige i øjeblikket.
han fandt ud af at det nok var skulderen jeg havde problemer med.
nå men mit spørgsmål går på om der er nogen der har erfaringer med kiropraktorer? for jeg har været hos ham i lidt over en måned nu tror jeg. har læst at mange har smerter dagen efter behandlingen. men jeg har hele tiden. nu er det to uger siden jeg var hos ham og går stadig med smerter. jeg ved ikke om jeg fortryder at jeg er begyndt hos ham. for havde ikk så mange smerter inden jeg begyndte. men på den anden side håber jeg også bare på han har sat det hele på plads og at kroppen prøver at komme i den forkerte stilling som den er vant til igen.

men igen ville jeg bare høre om nogen havde lidt erfaring med smerter efter behandlinger. om det virkelig kan være rigtigt at det føles som om man har en kniv i ryggen !! :(

Kommentarer

  • Hej til dig.
    Håber du kigger forbi herinde endnu.
    Jeg går til kiropraktor 1 gang i måneden med ryg og nakke. Jeg har også smerter bagefter. Plejer at ta' en kodein og to panodiler efter sådan et besøg. Det lyder måske mærkeliget, at man tager piller efter sådan en behandling, men det gir' en god afslapning. Min kiropraktor plejer også at sige, at jeg skal huske at bevæge mig når jeg har været hos ham. Ikke noget med at sætte sig i sofaen når jeg kommer hjem.
    Håber du kan bruge dette til noget.
    Hilsen Connie
Log in eller Registrér for at kommentere.