Hjem Sind og psyke Ensomhed

pyskeiske problemer

Redigeret 28 marts, 2012, 08:05 i Ensomhed
jeg er en ung mand, og jeg har nogle problemer pyskisk, min familie har ikke andet end problemer med dem. De læsser så mange problemer af mod mig, og jeg overvejer at søge pyskologhjælp, jeg har problemer med at sove om natten, vågner rigtig mange gang om natten, og tænker alle de problemer med min familie der bare køre rundt i hovedet på mig. Jeg tænker bare hele tiden, jeg har haft angst før hen, jeg er i gang med min uddannelse, og samt har noget fritidsjob, som jeg forsøger at passe så godt jeg kan, samtidig med alle min problemer, jeg ved ikke om jeg skal lade være med at have kontakt med min familie i et stykke tid.

Jeg vil lige høre nogle råd, fra nogle der har prøvet det med problemer med pyske. Og hvad kan jeg gøre.

Hilsen Jakob

Kommentarer

  • hvor ung er du ----hvor bor du i forhold til din familie
    har du mulighed for at undlade dine forældre for en tid ---så prøv det ---du skal ikke droppe dem for evigt ---

    en god ide vil være at gå til en psykolog ---hvor du kan læsse nogle af dine problemer af

    det er jo ikke billigt ---så du kunne prøve at gå til din læge ---måske du kan få en henvisning ----så du kan få lidt tilskud ----
Log in eller Registrér for at kommentere.