Hjem Sex & samliv Homoseksualitet

til kvinder eller mænd??

Redigeret 28 februar, 2012, 03:31 i Homoseksualitet
Jeg er en kvinde på 40, har været gift med mine børns far i 10år, og haft et par kærester efterfølgende.
Jeg har altid haft det bedst blandt drenge/mænd på det venskabelige plan, jeg er ik ret god til tøssesnak osv, men har tilgengæld virkelig svært at være i et forhold, jeg ser feminin ud men på rigtigt mange områder er jeg meget lig de fyre jeg har datet hvilket har været et stort problem, for har ubevidst ell bevidst ved ik helt men ihvertfal har jeg altid været både mor og far på hjemmeplan, og svært ved at lade en mand få lov til at være MANDEN!! for nyligt var jeg i byen og en pige bagte på mig helt åbenlyst, og jeg tænkte at hun var sød og nød faktisk hendes opmærksomhed,legede lidt med tanken om at lade mig forfører og se hvad der ville ske, men turde ikke, jeg bemærker altid smukke kvinder og har intet problem i at lade min kæreste vide jeg syntes en kvinde ser godt ud ell har en fræk mund osv, jeg ved ik hvordan jeg finder ud af hvad jeg er til, har læst folk sige frøv dig frem, men føler det er unfair over for en dame at bruge hende som forsøgsperson for at se om hun tænder mig, ved ik hvad jeg ska gøre, nogen råd???

Kommentarer

• Jeg kan nu ikke se, der er noget som helst unfair ved at prøve sig frem. Det er da helt almindeligt; to mennesker mødes, sød musik opstår - det her er noget, man vil se om kan bære eller briste. Sådan starter alle romantiske forbindelser vel - uanset køn.

En kvinde bager på dig - du bager også på hende. Ja, men hvis hvis du ellers er 100% ærlig og fortæller denne kvinde, at du er voldsomt i tvivl om det er den form for seksualitet, du er til, men at du altså føler dig tiltrukket, så ER der altså slet ikke noget som helst fordækt eller unfair i det.

Det er den eneste måde, du finder ud af det på.

Hop da ud i det - men vær 100% ærlig -både overfor den pågældende, men også over for dig selv. Aftal med den pågældende, at du har lov til at sige stop i det øjeblik, du eventuelt ikke vil være med længere. Gennemfør aldrig noget, du får det dårligt med.
Log in eller Registrér for at kommentere.