Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ved ikke helt hvad jeg kan gøre selv?

Redigeret 8 februar, 2012, 08:56 i Snart gravid
Hej jeg er en pige på 18 år.

Min forlovede og jeg ønsker os børn jeg har været gravid før, og jeg har mistet fostrene de to gange! .. Jeg har ikke fået min menstruation skulle ha' den for 4 dage siden, og kan ikke rigtig fornemme tegene på at den snart skulle komme! Jeg har haft lidt udfløj men ikke overdrevet også har jeg lidt ondt i min barm når jeg trykker, jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg ved bare at jeg ikke har lyst til at tage en gravidit's test og vis den så er niggativ skal jeg vente eller? .. Men her igår der havde jeg det som om at jeg havde bølger i maven kan det ha' indflydelse .

Hilsen hende den forvirret !

Kommentarer

  • Indstillinger
    er det ikke lidt tidligt at få børn ---hvad med din egen ungdom ---har du tænkt på at det er et stort ansvar at få et barn ---det er jo ikke billigt at opfostre et barn ---det bliver jo ikke ved med at ligge i vuggen --som en dukke ---
  • Indstillinger
    Selvfølgelig kan hun da passe et barn selvom hun er 18, hun må da selvom om hun vil have børn eller ej, hader virkelig bare de dumme kommentar, hvis du ikke har noget ordeentligt at sige til hendes spørgsmål, så lad dog være med at skriv.

    Men prøv at tag en test, :-) håber i hvertfald det bedste for jer, prøv os lige at gå til lægen hvis det gør ondt?
  • Indstillinger
    til Agelina--
    det her er et debat Program---og et program hvor man må spørge og diskutere --og ikke er censur på --så skal det være meget grælt ---
    men må jeg så spørgr dig ---om du ikke har indsigt i hvad det betyder at sætte et lille uskyldigt væsen i verden --

    selvfølgelig kan hun passe sit lille barn ---fyssisk ---men det koster jo også noget økonomisk ---og det er ikke noget man kan slippe for de næste år ---

    der er mange unge piger som bliver gravid uønsket --men som jeg forstår her ---arbejderde unge bevidst på det ---

    og hun har fået flere aborter ----derfor spørger jeg om ---om hun ikke syntes hun er for ung ---og skulle nyde sin ungdom ---
Log in eller Registrér for at kommentere.