3 cm lille penis
Hej allesammen
Jeg er en dreng på 15 år, der kun har en 3 cm lang penis i afslappet tilstand, og når den er erigeret, er den 7-8 cm lang. Jeg synes bare den er for lille, for de andre drenge, i min klasse har lange penisser, har jeg set. Jeg er helt færdig med det andet i min pubertet. (skæg, hår på kroppen, sæd produktion osv.) Jeg fik skæg som 13 årig, og jeg producerede sæd, da jeg var 9-10 år gammel, og min stemme gik i overgang, da jeg var 12-13 år gammel. Hvis det er, duer Vimax pillerne så eller en penis operation.
Jeg er en dreng på 15 år, der kun har en 3 cm lang penis i afslappet tilstand, og når den er erigeret, er den 7-8 cm lang. Jeg synes bare den er for lille, for de andre drenge, i min klasse har lange penisser, har jeg set. Jeg er helt færdig med det andet i min pubertet. (skæg, hår på kroppen, sæd produktion osv.) Jeg fik skæg som 13 årig, og jeg producerede sæd, da jeg var 9-10 år gammel, og min stemme gik i overgang, da jeg var 12-13 år gammel. Hvis det er, duer Vimax pillerne så eller en penis operation.
Kommentarer
Ja det er jo ikke det der syner af meget.....
Men hvordan er din fysik?
Er du tynd og ranglet? normal størrelse.... eller rigtigt godt i stand?
Du skriver at din fysik ikke er den bedste....
Mener du at du er godt i stand?
Hvis ja.... Så næste gang du finder målestokken frem, så skal du lige lære den rigtige måde at måle penis på..
Du lægger linialen oven på. og presser den ind mod maven... sådan lige over hvor penis går ind i kroppen... Der kan godt gemme sig nogle centimeter...
Husk at fraregne det første stykke af linialen, hvor der ikke er målestreger...
Hvis du på nettet ser billeder af mænd med næsten ingen penis, blot noget krøllet hud inde ved kroppen, så er de ofte svært overvægtige...
Ikke at den bliver mindre, men der er meget af den indenfor...
Jeg går selv og gemmer nogle cm på den måde....
Da der er gået nogle år ville bare gerne høre om hvordan det går nu.