Hjem Familieliv Barnløse i behandling

Casepersoner søges til artikelserie

Redigeret 9 december, 2011, 09:04 i Barnløse i behandling
Jeg er ved at skrive en artikelserie om fertilitetsbehandlinger. Jeg søger derfor enten et par eller en enlig forælder, der har været igennem mikroinsemination eller IVF-behandlinger.
Parrets barn skal være født for tidligt eller der skal have været opstået komplikationer undervejs i graviditeten.
Artiklen om familien vil handle om kampen for drømmebarnet både før og efter graviditeten, og forhåbentlig kan forældreparret dele nogle af de tanker og følelser de har om emnet, til hjælp for kommende forældre. Emnet vil blive behandlet med respekt, og forældrende vil have mulighed for at gennemlæse artiklen for at tjekke, at de er korrekt citerede.
Interviewet kan foregå i hele landet, men skal helstforegå inden tirsdag d. 13/12-2011. I første omgang er artiklen en del af en eksamens opgave, men jeg vil muligvis forsøge at sælge den til en avis efterfølgende. I så fald vil forældrende blive kontaktet.

Hvis du er interesseret, kan du kontakte mig enten på telefon eller mail. Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh. Emma Biørn Fish
Studerende på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole
Tlf: 52175654
Mail: [email protected]/[email protected]

Netdoktor har godkendt indlægget.
Log in eller Registrér for at kommentere.