Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hjælp med svar

Redigeret 26 november, 2011, 15:27 i Prævention
Hej.
Den 11. august havde jeg ubeskyttet og afbrudt samleje, ca 14 dage efter fik jeg min menustration og startede på p-piller. ( har ikke haft sex siden) Har grundet det ubeskyttet samleje og spekulationer efterfølgende taget 3 graviditets test som alle viser negativ ( altså IKKE gravid) ved godt det lyder små tosset, men man læser alt muligt og tankerne kører og stresser. Kan jeg regne med resultatet af de 3 tests jeg har taget mens jeg er på p-piller ( har haft mindre menustration i p-pille pauserne)

Kommentarer

• Nej! Du er ikke gravid, hvis du altså ikke har haft sex i tre måneder, og du har taget alle de negative tests. I øvrigt - hvorfor tager du p-piller, hvis ikke du har et regelmæssigt sexliv?

Til det er kondom langt bedre for dig; dels fordi du ikke behøver at tilføre din krop unødvendige hormoner, dels fordi du på den måde også beskytter dig mod eventuelle kønssygdomme, hvilket p-piller ikke gør.
  • Hej og tak for svar !

ang p-pillerne, "troede" jeg vi var på vej til et fast forhold, men sådan gik det så ikke. Er netop stoppet med pillerne her efter den sidste pakke.
Log in eller Registrér for at kommentere.