Hjem Sind og psyke Stress

HJÆLP!! Har jeg fået stress?

Redigeret 17 november, 2011, 04:54 i Stress
Hej.
Håber på at du/i kan hjælpe mig med at finde ud af om jeg har fået stress. Jeg er en pige på 15 år. Jeg har ofte ondt i maven, hovedet, svimmel, kvalme og har svært ved at koncentrere mig. Er også sløv og træt hele tiden, og har egentlig ikke lyst til at spise noget mad. Hvad skal jeg gøre? Er der tegn på at jeg har stress? Har også nogle problemer i familien, hvor jeg skal tage nogle alvorlige beslutninger, som gør mig en del urolig.
På forhond tak!

Kommentarer

  • Umiddelbart KAN det være stresssymptomer. Men det kan jo også være andre ting.

    Jeg er lidt i samme situation som dig - jeg ved bare ikke hvordan jeg skal få snakket med lægen om det..
  • Stress, depression, problemer med stofskiftet... Tja. Den eneste der kan hjælpe er lægen.

    Du kan starte med at gå til lægen og fortælle om dine fysiske symptomer. De skal jo undersøges uanset formodning om psykisk årsag til dem.

    Så kommer det nok det med at du tror det kan være psykisk. Det virker så farligt at skulle sige det når man går rundt derhjemme, men når først du sidder der er det såmænd ikke så slemt :)
Log in eller Registrér for at kommentere.