Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Trillat operation i knæet

Redigeret 3 juli, 2013, 14:00 i Fod- og knæskader
Hej derude :)

Jeg skal have foretaget en trillat operation i mit venstre knæ samt have rekonstrueret et side ledbånd og vil derfor gerne høre fra nogen, som har været igennem en eller samme operation(er)

Såvel om de gode tider, som de dårlige og hvordan livet har været efterfølgende :)

Jeg har haft problemer med mit venstre knæ de sidste 10 år og blev opereret for en seks år siden, desværre uden større held.

De venligste hilsener Cecilie.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa:)

    Jeg har også fået rekonstrueret et sideledbånd, for 4 uger siden! Den første uge var et smertehelved, der takkede jeg virkelig gud for, at morfinen er opfundet! Nu er der så gået knap fire uger, og det går langsomt fremad! Jeg kan af gode grunde ikke fortælle om slutresultatet, men jeg har læst at operationen har ret gode succesrater, hvilket jeg også har fået bekræftet af flere der har fået samme operation. Jeg har selv bøvlet med knæet de sidste 10 år, og håååber bare sådan at dette bliver enden på det.

    Håber din operation kommer til at gå godt:)
  • Indstillinger
    Hej...

    Indlægget er rigtig gammelt, men tillader mig lige at svare selv..

    Jeg har fået en Trillat-operation foretaget for snart 10 år siden og er indstillet til een i udgangen af i år.

    Jeg har ikke fået lavet en MPFL-operation som er de såkaldte sidebånds led som der bliver pillet ved.

    Men trods et ret voldsomt smertehelvede ved min Trillat-operation så vil jeg fortælle, at det er det bedste som jeg nogensinde har fået lavet... Jeg har det så meget bedre og livet er blevet meget bedre.. Jeg kan hoppe, dyrke sport.. Det er fantastisk og der er på ingen måde flere vrid eller luksationer i mit knæ. Det er så godt!

    Jeg håber, at din operationer gik godt..
Log in eller Registrér for at kommentere.