Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp hjælp kan ikk finde min g pungt

hej er en dame på 30 som ikk kan finde mit g pungt hver gang når jeg og min kæreste er i sam leje bruger vi 3 til 4 timer og finde den men kan det svær ikk finde den vi har prøve flere mdr og timer +++ er det noget her som har efaring med g pungt i er velkomme og stimuler mit g pungt også men hellst en dame som kan værre med mig i værlse jeg håber og håber at noget kontakter mig læg jers nummer så kontakter jeg dig mvh benita

Kommentarer

  • Indstillinger
    Måske I skulle starte med at lade være med at bruge 3-4 timer hver gang, I har sex, på at lede efter det. Det kan da umuligt være særligt ophidsende eller behageligt for nogen af jer.

    Med en så grundig efterforskning er jeg sådan set også ret overbevist om, at I har fundet det, men jeg tror simpelt hen, du har alt, alt for store forventninger til, hvad der sker netop på det g-punkt. Det behøver overhovedet ikke at betyde, at du får en eller anden kæmpeorgasme; ja for nogen er det punkt slet ikke specielt interessant, for nogen er det endda ret ubehageligt at blive for meget stimuleret der. Det kan naturligvis også give nogle gode og dejlige fornemmelser.

    Hvad er det helt konkret, du forventer der sker, når det g-punkt bliver stimuleret?? Prøv en gang at fortælle det her, så kan der være andre end mig, der kan hjælpe dig ud af denne vildfarelse.

    Men - jeg vil da gerne prøve at forklare, hvordan man finder det: For det første skal du være tændt og oplagt til sex; du skal være våd og ivrig. Du lægger dig på ryggen med spredte ben; din kæreste sætter sig mellem dine ben, vender håndfalden opad og stikker en eller to fingre op 4-5 cm, og masserer så oppe i din skedevæg opad mod loftet og altså ud mod dit maveskind. Der sidder dit g-punkt, og du bliver med overvejende sandsynlighed dybt skuffet, for jeg tror du har en fuldstændig urealistisk forventning til det g-punkt.

    Prøv en gang at læse noget sagligt og fagligt litteratur om netop det punkt, for det er da rigtigt nok, at i saftige historier bliver det punkt udskreget til at være det mest fantastiske på denne jord, og jeg vil da ikke afvise, at nogle få oplever det sådan, men det er mere ualmindeligt end det er almindeligt.

    Prøv nu i stedet at finde ud af, hvad du og din kæreste godt kan lide, og så er det det, I udvikler.

    I øvrigt kan man også købe g-punktsdildoer, så sådan en kan I da også prøve at anskaffe.
  • Indstillinger
    hej igen ja men den g pungt vil jeg da gerne finde jo men det er allt for svært men tak for din info
  • Indstillinger
    Benita - for mig lyder det ikke som om du er specielt seriøs omkring dit indlæg,.. men det kan jo naturligvis også være jeg tager fejl.
    Jeg ville råde dig til at følge Lotte's vejledning :) Og så håber jeg alt det bedst for dig.
  • Indstillinger
    Zeke65,Yeast76,Jokko52, Breeze55 eller Snake42 alt efter hvilken profil der ikke er blevet slettet af Netdoktor er sælger for pågældende side.
    Det er ulovligt at købe receptpligtig medicin uden en tur til lægen.
    Pillerne er måske lavet ved siden af ecstasy piller i en garage et sted i Rumænien.
Log in eller Registrér for at kommentere.