Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Omskæring

Redigeret 9 juni, 2012, 07:27 i Åben debat om sex
Hej jeg ville høre jer om angående omskæring af pikken fordi jeg tænker næmlig på at få den omskåret men jeg fejler ingenting, og har i en ide til hvad jeg kan sige til min læge for at jeg ikke skal betale for at få det gjort.
Hvordan føles det at være omskåret er det let i henhold til sex og sådanne ting.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Skal ikke kunne udtale mig om fordele og ulemper ved at blive omskåret, men jeg finder det direkte usmageligt, at du her beder om forslag til løgnehistorier for at snyde det offentlige system.

    Hvis du fordi du synes det kunne være sjovt og rart ønsker en kosmetisk operation, så bør du selv betale for det. Alt andet er at betragte som direkte bedrageri, som - hvis ikke det er det i forvejen - bør være strafbart.

    Heldigvis tror jeg ikke, der findes nogen læger, der vil henvise til et offentligt betalt indgreb for noget, der kun er kosmetisk.

    Jeg foreslår at du kigger under diverse private klinikker og finder ud af, hvad sådan noget koster; så finder du meget hurtigt ud af, hvor vigtigt det er for dig.
  • Indstillinger
    Hej tak for svarene jeg synes bare at det er lettere med uden forhud næmmere at holde rent min far har heller ingen forhud.
    Det strammer også når den bliver stiv.
  • Indstillinger
    Hvis forhuden er for stram kan der laves et lille snit .
  • Indstillinger
    Helt ærligt så synes jeg, at den undskyldning med, at renlighed er nemmere, når man ikke har forhud, er udtryk for en rigtig kedelig tendens. Ordentlig renlighed er altså at foretrække frem for diverse kosmetiske indgreb, der blot er symptombehandling på ens manglende formåen. Nemlig ordentlig renlighed. Penis behøver jo heller ikke at være stiv, når man vasker den. Med hensyn til forhuden og dens hygiejne er proceduren så enkel, at når det kommer til det seksuelle, så burde kvinder sige nej til de mænd, der ikke kan finde ud af det.
  • Indstillinger
    HEJ JEG HAR VÆRE SAMMEN MED EN I 6 ÅR MAN SÅ VAR HUN MIG UTRO OG SÅ GIK VI FRA HINANDE MAN AFTER TO MDR FINDE JEG EN NY PIG OG HUN VIL GEREN VI SKU FORLOVES FOR ELLERS VIL HUN IKKE VÆRE SAMMEN MED MIG SÅ BLIVE VI FORLOVET. OG PROBLEMET ER BAR AT JEG BEGYNDE MED MIN EKS IGEN OG SÅ GIK JEG FRA MIN FORLOVED OG SÅ VAR VI SAMMEN I ET ÅR MAN NU HUN HAR FORLADT MIG IGEN OG ER FORLOVET IGEN MED HENDE SERIØS JEG ER IKKE MIG SELV MERE DRIKKE MEGET OG TÆNKE KUN PÅ MIN EKS OG MIN FORLOVED JEG ELSKER HENDE IKKE .PLASSEEE HJÆLPPP JEG GÅR SNART AMOK OG SKADE MIG SELV JEG FØLE AT JEG MANGLE EN DEL AF MIG SELV DA JEG FINDE UD IGÅR AT HUN ER I ET FORHOLD SÅ VAR JEG HELT FÆRDIG 6 ÅR OG SÅ ER JEG FORLOVET MED EN JEG IKK ELSKER OG SÅ ER HUN SAMMEN MED EN ANDEN HÆLP MIGGG HVA SKAL JEG GØR
  • Indstillinger
    Jeg betalte så selv 2500 da jeg heller ikke fejler noget. Ikke fordi det er så dyrt igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.