Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Der sker ingenting!!

2»

Kommentarer

• Så forstår jeg slet ikke du skriver på den måde. Du kender mig ikke og kan ikke udtale dig om hvor vidt jeg bearbejder min sorg eller ej.
  • Prøv nu at læse, hvad jeg skriver: HVIS du ikke har - netop fordi, jeg ikke kender dig. Men det er jo håbløst at kommunikere, hvis du ikke læser, hvad der reelt bliver skrevet.
  • Læser fint hvad der bliver skrevet. Skriver hvordan jeg ser det.
  • Et stort problem ved et sådant debatforum er jo, at man altså ikke kender hinanden, ikke kan se mimik osv.

Læsere kan udelukkende forholde sig til de ord, der står skrevet, og ikke andet.

Jeg misforstod ganske gevaldigt de ord, og jeg håber jeg har fået ryddet op, men det er desværre, hvad der kan ske, når man ikke får udtrykt sig klart.

Jeg synes dog, at du Pernille, er voldsomt aggressiv over for Cirkeline, for ligegyldigt hvad, så har hun altså ret i, at kroppen selv sætter en blokering op, når man har oplevet noget så frygteligt, som du og din familie har.

Det fremgår ingen steder i denne debat, at du har fået hjælp, bearbejdning og støtte. På den anden side fremgår det heller ikke, at du ikke har. Det er fuldstændigt korrekt, at Cirkeline oplyser dig om, hvor vigtigt det er at få denne sorg bearbejdet, så meget som man nu kan, for nej; den sorg vil altid sidde i en - den vil altid være der. Noget sådant vil man naturligvis aldrig, aldrig glemme, men med den rette hjælp kan man altså komme langt. Også så langt at man kan få et godt og lykkeligt liv.

Jeg må indrømme, at jeg da også nu er voldsomt i tvivl om, hvad det i grunden er, du gerne vil have svar på? Det eneste jeg er sikker på er, at du altså er meget, meget vred, hvilket i øvrigt heller ikke øger en fertilitet.

Du spørger, hvad du skal gøre nu – og du har faktisk fået flere bud til det spørgsmål.

Du spørger til dine rettigheder, men ved altså godt, at du selv skal betale for en fertilitetsbehandling. Hvad er det så for rettigheder, du gerne vil vide mere om?

Kunne du prøve at tage en dyb indånding – vaske tavlen ren, og så skrive, hvad det helt konkret er, du gerne vil have en ”snak” om?
  • Okay slap da lige af. Jeg har vel lov at sige noget uden at blive haglet ned. Men bare glem det her indlæg.

Undskylder da mange gange overfor dig Cirkeline.
  • Bevar mig vel. Jeg har faktisk prøvet at være både høflig, venlig og endda forsøgt at gyde olie på vandene, hvilket også bliver opfattet som et angreb.

Jeg er også stået af her. Det var dog en frygtelig usympatisk debat.
Log in eller Registrér for at kommentere.