Der sker ingenting!!
Hejsa, jeg er nu herinde, og vil gerne dele min spekulationer med jer herinde.
Jeg har 2 børn, en dreng og en pige, og derudover en lille pige som er en engel, og det er 15 mdr siden jeg fødte, og vi har forsøgt at blive gravid lige siden.
Men problemet er jo så at jeg ikke bliver gravid, og forstår ikke hvad der er i vejen. Har været på sygehuset en del gang pga diverse betændelser i underlivet, men intet ser unormalt ud.
Har fået lavet underlivsundersøgelser ved egen læge, og der er hellere intet usædvanligt at se.
Så hvad gør jeg nu??
Hvad er mine rettigheder?
Jeg har 2 børn, en dreng og en pige, og derudover en lille pige som er en engel, og det er 15 mdr siden jeg fødte, og vi har forsøgt at blive gravid lige siden.
Men problemet er jo så at jeg ikke bliver gravid, og forstår ikke hvad der er i vejen. Har været på sygehuset en del gang pga diverse betændelser i underlivet, men intet ser unormalt ud.
Har fået lavet underlivsundersøgelser ved egen læge, og der er hellere intet usædvanligt at se.
Så hvad gør jeg nu??
Hvad er mine rettigheder?
Kommentarer
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med rettigheder. Du har ret til at komme til læge. Du har ret til at blive undersøgt for underlivsbetændelse m.v. og du har ret til efter 1-2 år at få en mere grundig undersøgelse, hvis du fortsat ikke er blevet gravid. Men hvis du tænker på fertilitetsbehandling og lign. så har du absolut ingen rettigheder, og det vil blive for egen regning. Samfundet hjælper kun dem, der ikke kan få børn selv og kun til et barn. Så du er ikke en del af målgruppen og skal derfor selv betale.
Jeg har overhovedet ikke tænkt, at når man skriver at ens barn er en engel, så skal det opfattes sådan.
Jeg er nu helt rystet over, hvad jeg har skrevet, og vælger derfor at slette det.
Man får da aldrig bearbejdet sorgen, ved ikke lige hvor det der kommer fra, synes godt nok det er et mærkeligt svar at komme med.
Håber der er andre der kan svare på det jeg spørger over.
Jeg forstår ganske enkelt ikke, hvad du vil med dit indlæg, og jeg beklager virkelig, at jeg har brugt tid på at skrive et velmenende og seriøst indlæg til dig. Så hvis vi skal tale om svar, så synes jeg, du skulle tage og kigge lidt på dig selv!
der gik 3 år før jeg blev gravid igen ---jeg -vi -fik ikke psyko hjælp --
så hver gang vi førsøgte med igen at få en lille ny ---var min eneste tanke -om det nu lykkes denne gang
men så skiftede vi bopæl --så lige der hastede det ikke så meget --før vi var kommet i orden
men midt under flytningen --skete en forandring med min krop ----
altså pludselig var jeg gravid igen ---og vi fik en kæmpe dreng ---og det klarede helt sig selv ---så slap du bare lidt af ---men det er sværdt når man har mister et barn --at være optimist ---
Hvis du ikke kan se hvor jeg vil hen, kan jeg ikke forstå hvorfor du så svare i det her indlæg-
Og bare sådan til almen oplysning, så vil ingen seriøs fertilitetsklinik behandle dig, hvis de oplever, at du ikke er psykisk parat og klar til en graviditet. På trods af, at du selv skal betale, har de fleste klinikker stadig en vis etik.