Hjem Lunger Lungeproblemer

Vejrtræknings problemer, hjælp ! :(

Redigeret 29 juli, 2011, 11:34 i Lungeproblemer
Jeg er en fyr på 20 år, her på det sidste har jeg simpelthen haft rigtig dårlig vejrtrækining, lige som Kortåndethed, tit når jeg ligger ned det går galt. og ellers kommer det i etaper, hvor det hele tiden bliver bedre så værre osv.. Jeg har haft det i et stykke tid, og har simpelthen måtte kvitte smøgerne, for hvis jeg ryger dem ryger jeg ind i nogle milde men ikke særlige rare anfald, hvor jeg ikke kan få verjet. Så her i weekenden var jeg ude og sejle kano, der røg mine 3 kammerater lidt hash, jeg tænkte at det ikke ville være noget problem, men det blev det, jeg panikket helt vildt mit hjerte banket på fulde hammer og jeg kunne slet ikke få vejret !! Så vi ringede 112, da jeg snakkede med lægen blev det bedre, måske fordi hun beroliget mig, jeg tog så en taxa ind til døgnapoteket, og købte noget der hedder ventoline, nu har jeg prøvet at tage det når jeg fik problemer med vejrtrækiningen, men det virker ikke rigtigt, jeg har ikke fået anfald endnu, men lidt hele tiden af Kortåndethed. Jeg for problemer med vejrtrækningen efter spisning også.
Nogle der kan hjælpe lidt? Jeg skal snakke med lægen den 15-08, fordi jeg skal ud og sejle i 14 dage med arbejdet, og jeg er så nervøs for jeg skulle få et anfald derude ??? Hvad gør jeg?

Kommentarer

  • Hej jeg tænker du skal opgive denne tur , og gøre det om en anden gang . det kan være farlig for dig at få vejrtræknings problemer. jeg synes du skal kontakte din læge på Mandag men bliver det slemt så ring til ambulancen. så de hurtigere kan finde ud af hvad der er galt. Ellers prøv at ringe til vagtlægen og hør om du kan låne en ilt apperat . Er der noget du er allergisk for . korn støv . græs pollen Det er vigtigt at finde ud af hvad grunden til du ikke kan få vejret. du kan sætte dit liv på spil hvis du midt under at sejle får anfald. så skal man handle hurtig . og de andre der er med får en stor forskrækkelse . så jeg synes ikke det er det værd. at tage på den tur. god bedring
Log in eller Registrér for at kommentere.