Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

flyvende sex fantasi

Redigeret 18 juli, 2011, 11:39 i Sexfantasier
Hej jeg er en mand der længe har undert mig over om jeg er den eneste med denne fantasi...
Jeg kunne rigtig godt tænkte mig at have sex i et fly og når jeg er tæt på at komme skal vi kaste os ud af flyet og gøre det færdigt lige efterfulgt af at vi trækker i faldskærmen så det bliver et hård tryk når jeg kommer.

er det normalt?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, men alle fantasier er vel normale. Jeg tror endda, der findes en særlig klub for folk, der har haft sex i et fly, men nok ikke dansk. Jeg har i hvert fald en gang læst det et sted.

    Den der med at det skal afsluttes i frit fald er vel også meget festlig - dog skal du nok i den grad have øvet dig i faldskærmsudspring, før du udlever denne del af fantasien. Jeg kunne da godt forestille mig, at koncentrationen på et sådant tidspunkt kan være lidt - ja undskyld udtrykket -:)- flyvsk, så du ikke når at trække i faldskærmen på rette tid, og så vil denne fejltagelse være det sidste du og din partner oplever i dette liv.

    Dyrk du blot dine fantasier - de fleste er jo netop fantasier, - altså ting, der ikke skal afprøves, for ofte er det jo sådan, at der vil være en masse praktiske ting, der skal være på plads, og så bliver fantasien slet ikke så fed, som man havde ventet.
Log in eller Registrér for at kommentere.