Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Større penis med Size Gain fup eller ?

Redigeret 29 maj, 2013, 11:29 i Åben debat for mænd
Jeg har læst lidt på nettet om denne pille som skulle være godkent i EU anbefalet af læger og psykiatere m.m

Den skulle kunne gøre penis større og bredere. Der følger et øvelses program med også.

Er der videnskabelige test af dette produkt ?
Bivirkninger ?

http://www.sizegainpillsdanmark.com/hvo ... er-de.html

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja det vil jeg egentlig også gerne have svar på, hvis du har svaret må du gerne sige til :)
  • Indstillinger
    Nu er det hhv et og to år siden, der har været nogen på denne side.

    Jeg vil mene, at det er det glade vanvid at hoppe på den slags UDEN først at sikre sig mod diverse skadelige bivirkninger.

    Forhør dog en farmaceut på apoteket, FØR du begynder at fylde dig med den slags "Fup og Fidus". I bedste fald er de uskadelige og du opnår ingen eller kun minimal virkning, men har givet en voldsom effekt på din pengepung; det er hullet i den, der vokser - givet ikke din penis. I værste fald kan de være dybt skadelige for dine øvrige organer i kroppen.

    Det ER altså ikke helt lige meget hvad man bare uden videre propper i sig af diverse "vidundermidler". Jeg fatter ikke, at der findes mennesker - mange endda - som finder alt muligt mere eller mindre suspekt på nettet, køber det og fuldstændigt kritikløst indtager det.
Log in eller Registrér for at kommentere.