Hjem Kvinder Brystformindskende operationer

Valg af prævention efter brystoperation

Jeg står i en situation, som jeg håber hører under dette debatforum.

Jeg fik min brystformindskende operation i aug. 2006. Jeg har indtil nu undgået p-piller helt, da jeg er lidt bange for hormonet i det. Det er jo meget forskelligt hvordan kvinders kroppe reagerer på dem. Jeg har veninder, der har fået større bryster af dem og andre veninder, der ikke har kunne mærke nogen forskel.
Jeg vil gerne droppe kondomerne med min kæreste, men kan ikke finde ud af hvad der er bedst. Jeg er ret bange for at indtage ret meget hormon, da jeg frygter, at mine bryster vokser igen.

Er der andre, der kan nikke genkendende til dette??

Kommentarer

  • Hej jeg tænker du må prøve noget prævention der ikke er hormoner i . Pesar. eller spiral hvis du kan tåle at gå med det. er det din kærste der ønsker i har samleje uden kondom. er i tjekket for kønssygdomme . inden i smider kondomet. held og lykke
  • Nej det er mig, der gerne vil droppe kondomerne. Han har slet ikke nævnt noget. Vi er begge tjekkede og 'raske' så det er derfor jeg går med de her tanker.
    Jeg har faktisk overvejet spiral. Måske skulle jeg bare tage en snak med min læge :)
Log in eller Registrér for at kommentere.