Hjem Sex & samliv Kvindelige sexproblemer

Bliver ikke våd! Hjælp

Redigeret 19 februar, 2016, 08:50 i Kvindelige sexproblemer
Hej.
Jeg bliver ikke våd under samlejen, selvom jeg tænder for min mand!
Jeg er for nyligt begyndt med at bruge mini p-piller (novynette), kan det være årsagen til at jeg er tør i skeden!!

Det genere mig, og irretere min mand, da han synes og føler at jeg ikke tænder for ham.

Kommentarer

  • Hvis du ikke havde problemer med at blive våd før du begyndte på de p-piller, så er det da nærliggende at gætte at de kan være problemet.

    Jeg synes, du skal tale med din læge.

    I kan selvfølgelig bruge glidecreme, men du bør være opmærksom på det, hvis ændringen er kommet efter, du er begyndt på medicinering, selv om læger desværre overhovedet aldrig kan se en eneste fejl ved de p-piller, så er der altså alligevel mange, der får problemer med dem.
  • Man kan godt blive mere tør af at bruge p-piller, jeg er osse stoppet med mine..
  • Prøv måske at se I seng med DR 2 - med Jakob Olrik - han giver en masse inspiration- kan måske hjælpe - det kan ses via nettet på computeren.
  • king79, Dandy91, hymie63 og de ca 60 andre profilnavne der bliver brugt (og ikke er slettet af Netdoktor endnu ) er den samme sælger for pågældende side.
    Du må ikke købe receptpligtig medicin uden en tur til lægen.
    Hans piller er måske lavet ved siden af ecstasy piller i et skur i Rumænien.
Log in eller Registrér for at kommentere.