Hjem Sex & samliv Kvindelige sexproblemer

er det mig..........

Redigeret 19 februar, 2016, 08:50 i Kvindelige sexproblemer
Jeg er 37 år,gift med en dejlig mand og mor til 4 børn. Mit problem er at min mand de sisdte år har haft lyst til til analsex.
Jeg har i det hele taget svært ved at prøver ny ting da jeg ikke er opdraget så frit med sex som han er.
Har dog løsset lidt op i den tid vi har været sammen men analsex er bare ikke noget jeg har lyst til.
Vi har dog prøvet det en par gangen og en gang har han kunne trænge op i mig.
Jeg synes det var meget ubehallig og lysten fosvandt.Vi fik snakket om det bageefter og han lovede ikke at gøre det mere.
Men nu er det ligesom han har glemt det.........

Sisdte gang vi var sammen prøvede han det igen og det endte med jeg grædt og lysten forsvandt,kan ikke forstå hvorfor han ødelægger en så god gang massage som ender i noget hverken jeg eller ham får noget ude af.
Jeg har virklig prøvet at være åben for det men jeg kan virklig ikke,er det mig ...........hvad skal jeg gøre??

Kommentarer

  • Du spørger, hvad du skal gøre.
    Mit svar er, at du skal holde fast i dig selv og dine egne grænser. Her går din grænse, for det han gør er ikke rart for dig og du bliver ked af det. Det kan absolut ikke være meningen, at din mand skal gøre dig fortræd på den måde for at få et (efter min mening) ret ekstremt behov dækket.
    Én ting er det fysiske men rent følelsesmæssigt kan analsex skabe nogle meget ubehagelige følelser (ialtfald hos den der lægger krop til) og det skal man ikke udsætte sig selv for. For din mand kan behovet (ubevidst) meget vel handle mere om magt og andre ting end om det seksuelle. Det er jo ikke en naturlig kærlighedshandling.

    Du skal selv respektere din grænse og stå fast, for ellers kan du ikke få ham til at respektere den. I det hele taget synes jeg ikke, at han behandler dig respektfuldt, når han er klar over, hvordan du har det med det og alligevel presser dig.

    KH Helene
  • Du skal stole på dig selv, din krop græder, den fortæller mere end ord.
    Det har været ubehageligt, også så ubehageligt for dig, at din krop fortæller dig, hvad du skal gøre.
    Det skal du respektere, mere er der ikke at sige om den sag.
  • Anal sex er fint nok og har også sin charme. Bare ikke for dig.

    At udvide sin horisont er ikke lige let for alle, og som du skriver så er det også tilfældet for dig.

    Man udvider selvfølgelig ikke sin horisont uden at se og prøve noget nyt.
    Og jeg tænker her på at det måske er lidt lige som når man serverer noget nyt for ungerne og de bare siger "det kan jeg ikke lide" og man siger til dem at de skal prøve først.

    Du skriver at i har prøvet anal sex nogle gange og at du ikke kan lide det.
    Og så skal du nok stoppe det. I hvert fald for nogen tid.

    Da min kone og jeg startede på at prøve anal sex var det noget der skete med meget lange mellemrum, og som tiden gik blev vi bedre og bedre til det.
    Og i dag har vi anal sex når det lige falder os ind og det passer ind i det hele.

    Anal sex kræver at mange ting skal være på plads.
    Følelser er helt klar en del af det, men det er lidt svært at skrive om her da det er meget individuelt.
    Men rent praktisk kan jeg sige at det kræver træning, tid, tryghed, tillid, fred og ro. Og så en god olie.

    En ting der altid er godt at have styr på når man vil brude sine egne rammer er at man ved hvor de går.

    Du skal og i skal væk fra anal sex når du har det skidt med det.
    Og se om i kan bruge energien på noget andet.

    Selv om det måske ikke lige er dig at komme med nye ideer inden for det sexuelle område så prøv at føl inde i dig selv om der er ting du finder interessant, spændende og udfordrene.
    Du har sikkert som de fleste af os også engang i mellem end eller anden vild drøm du kan "stjæle" inspiration fra.

    Husk at når man skal prøve noget nyt, så skal rammerne være i orden.
    Og det betyder frem for alt at begge parter kan sige stop uanset hvornår.

    Og det er tryghed som denne der er med til at skabe rammen for at kunne gøre noget andet end det man plejer at gøre.

    Er du ikke tryg kan du glemme alt om at prøve noget nyt.

    Husk at der ikke findet noget "rigtigt eller forkert" når vi taler om sex.
    Det er et spørgsmål om at have det rart sammen.

    /johnny
  • Hej mama.

    Det er bestemt ikke dig der er noget galt med.

    Det der betyder noget her er, at I har prøvet noget nogle gange, og du konstaterede at du ikke brød dig om det og frabad dig det fremover - og din mand så alligevel presser på. I en sådan grad at du ender med at græde!!
    Det er ikke okay, og I er nødt til at få en snak om det. En alvorlig snak for jeres sex- og parforholds skyld. Han er nødt til at respektere dine grænser på alle fronter.

    Jeg tror både du og han vil have gavn af at se på det fra en anden vinkel.
    Hvis nu du tændte helt vildt meget på at bolle ham bagi med en dildo, og I prøvede det, og han virkelig ikke kunne lide det, hvordan ville du såvel som han så have det med det?
    Formodentlig vil I begge svare, at du måtte undvære den del i jeres sexliv.
  • Ja mænd har nok større lyst til at prøve mere end vi piger har. Og det kan jo være svært at finde et kompromis på dette.
    Kunne det være en ide, at stimulere ham analt - det vil mange mænd jo også gerne prøve - men finder så måske ud at at det ikke er specielt godt alligevel. Og uanset om det er bag i kvinden eller manden, kræver det meget glidecreme -da der jo ikke som i skeden udskilles fugt.
    Måske kan du finde noget inspiration ved at se I seng med DR 2 - med Jacob Olrik - det kan måske give ideer til andre små fornyelser, som kan glæde begge.
  • king79, Dandy91, hymie63 og de ca 60 andre profilnavne der bliver brugt (og ikke er slettet af Netdoktor endnu ) er den samme sælger for pågældende side.
    Du må ikke købe receptpligtig medicin uden en tur til lægen.
    Hans piller er måske lavet ved siden af ecstasy piller i et skur i Rumænien.
Log in eller Registrér for at kommentere.