Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

blir syge hele tiden hjææælp

Ronni1980Ronni1980
Redigeret 11 december, 2010, 15:35 i Sund kost
hej alle

ville høre om der er nogen der har nogle forslag til mig?

Det drejer sig om min kone og jeg og vores lille pige på 2 år
vi blir meget tit syge , og vi ved ik hvad det skyldes, vi prøver at spise sundt med nogle grønsager til aftensmad, og vitamin piller hver dag, men syndte stadig vi blir meget syge.

Er der nogen der har prøvet det samme som har taget noget tilskud som hjælper, vi har snakket om at drikke noget smoothes og drikker frisk appelsin juice, og måske det vil styrke vores imunforsvar, så vi ik blir så syge altid, nogen der har nogle gode råd til os,,

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hmm.. det kan umiddelbart godt skyldes hvis der tit er sygdom i vuggestuen ??

    børn er meget modtagelige for den slags og det smitter hurtigt til mor og far hvis jeres immunforsvar ikke er i toppen af kurven..
    men hvilken slags syge ? er det halsbetændelse? forkølelse? eller hvad er vi ude i?

    Hvis det evt er halsbetændelse kan i "gurkle" hals i afkølet saltvand.. og ved forkølelse "sniffe" saltvand op til flere gange om dagen..

    det holder både forkølelse og halsbetændelse væk langt længere tid end hvis man bare bruger næsespray.. og halspastiller.. saltvandet fjernes bakterier osv.. uden at ødelægge de fintfølende slimhinder i næsen..
  • Indstillinger
    hvordan er jeres bolig ---det kan godt være dårligt inde klima i jeres lejlighed

    hvad siger jeres læge --har i talt med ham /hende
  • Indstillinger
    tak for svar, det er halsbetændelse og forkølelse influ, vi har for det meste, vi er ik så gode til at lufte ud som man skal 10 min hverdag , lægen siger bare det er normalt de små blir så tit syge, så det fik vi ik rigtigt noget ud af, vi har snakket om at ligge vores kost om spise mere grønt tage natur tilskud , når man har en lille er der ik altid tid til at diske op med det store grønt som man burdte gøre :)
Log in eller Registrér for at kommentere.