Hjem Rusmidler Alkohol

Blackout ved indtagelse af LIDT alkohol?!

Redigeret 29 november, 2010, 16:36 i Alkohol
I lørdags var jeg til en julefrokost, og det gik egentlig rimelig godt. Vi startede ved ca. 15-tiden, og jeg drak kun en lille smule. Jeg fik 2 alm. pilsner og 2 julebryg i tidsrummet 15:00-23:00. Altså godt og vel 8 timer. Så man kan jo ikke rigtig sige jeg har fået for meget. Det ligger langt under det, som jeg normalt drikker når jeg er i byen.

Men i tidsrummet 23:00-00:30 husker jeg bare ikke noget. Jeg aner ikke hvad jeg har lavet eller noget. Har efterfølgende dog fået at vide at jeg var besvimet og lå og kastede op. Jeg husker det ikke! Efter det kan jeg huske jeg ville hjem, da jeg havde en aftale med en ven om, vi skulle mødes hjemme hos mig. (Netop også derfor jeg ikke ville have mere at drikke). Så jeg gik nedenunder. Men der blev jeg stoppet af to af de andre piger fra festen, der trak mig med op igen og ikke ville lade mig gå selv ned til banegården, da de frygtede lidt for hvad der ville ske. Og jeg var totalt sur, for jeg var da tilpas ædru til selv at gå derned (en lille tur på godt 400 meter). De tvang mig så med ind i det lille køkken der var, og tog min taske fra mig, så de vidste jeg ikke ville gå. De fik så også lokket min søsters nummer ud af mig, og hvad de har sagt til hende aner jeg ikke. Men hun kom ihvertfald for at hente mig. Rimelig sejt af hende at køre næsten 80 km i snestorm for at hente lillesøster fra fest. Og imens blev jeg tvungen ned at ligge, så der ikke rigtig skete mig noget.

Jeg ved at jeg ikke har indtaget mere alkohol end det, da jeg havde totalt styr på, hvor mange penge der var i min pung, før det blackout og der var ikke taget nogle plus mit barkort havde de samme stempler som før.

Men er der andre der har prøvet at få et sådant blackout uden at indtage store mængder alkohol? Jeg syntes det er rimelig mærkeligt?! Og er der en, der ved hvad der måske skete?

Kommentarer

  • Det lyder godtnok lidt underligt :)
    Kendte du alle dem der var til julefrokosten? - tænker lidt på om nogen kunne have puttet noget i din øl.. rohypnol eller valium eller noget i den stil.. Dog hænger det ikke helt sammen med at du kaster op..

    Og du har vel ikke engang drukket på tom mave, da du jo var til julefrokost?

    Tja.. ved det ikke :P det var bare et bud.. En skam det skulle ødelægge din aften - den lyder ellers til at ville have udviklet sig derhjemme senere :D høhø
  • Nej, jeg kender ikke alle. Men da den eneste gang jeg forlod lokalet under spisningen var for at gå med kæresten udenfor to minutter for at få lidt luft. Og dem jeg sad til bords med er alle nogle jeg kender. Så jeg tvivler på det.

    En af mine veninder har foreslået mono, da hun tidligere havde prøvet det samme, hvor det var det. Men er bare så meget i tvivl.
  • hej inden du er taget til fest har du da fået noget . medicin af en slags . piller kan i nogle tilfælle forsage apstance små blak out så man er væk i et stykke tid . det har jeg selv . ager til og må ikke køre bil derfor. men når du besvimer synes jeg du skal kontakte lægen. jeg har også prøvet at have kyssesyge der bliver du meget syg hvis du er voksen . og sover meget den første tid. der kan man godt blive så dårlig man kan besvime. men så må du have mærket du var syg over længere tid. og dine kirtler hæver. du kan få taget en blodprøve om det er det. held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.