Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Fetisch/Fantasi

Redigeret 24 november, 2012, 05:00 i Sexfantasier
Jeg er en fyr på 32 år der i mange år har haft en fantasi der handler om gips og især gipsben. Jeg finder det dejligt tilfredsstillende at lægge mit ben i gips og så humpe rundt med det i byen iført mine krykker. Jeg tænder også på at se andre gå med gipsben og/eller krykker. Jeg har haft to kærester, der begge var med på at jeg jeg gik med krykker når vi skulle i byen, shoppe i bio osv.

Jeg går med det jævnligt og føler mig godt tilpas med det.

Skal lige skynde mig at sige at jeg ikke dyrker andres uheld og de tilhørende følger. Har fuld forståelse for dem og at de nok ikke ser nogen tilfredsstilelse i det ligesom mig, men håber andre så også har den forståelse for mit behov.

Lad mig høre fra andre der tænker det samme eller med kommentarer i øvrigt.

Hilsen
Tvillingen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Redigeret 26 november, 2012, 05:57
    Jeg kan forstår når nogen har lidt specielle fantasier. Men jeg tror jeg forstod ikke rigtigt. Gør det dig bare lykkeligt eller bliver du liderligt?
  • Indstillinger
    Indlægget er skrevet for to år siden af en, der siden er slettet som bruger, så du skal nok ikke forvente svar.

    Mit gæt er at det der ophidser denne fyr netop er følelsen af hjælpeløshed og medlidenhed. Noget der for ham måske har været den eneste metode til at få opmærksomhed på, da han var barn.

    Umiddelbart vil jeg ikke kalde det for en fetisch, men netop noget denne person måske burde søge lidt hjælp for.
Log in eller Registrér for at kommentere.