Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Findes der et andet forum for dårlig ryg

Redigeret 20 november, 2011, 04:55 i Diskusprolaps
Det undrer mig at der kan gå så lang tid før end folk får svar på deres spørgsmål på dette forum. Det virker som om der ikke er så mange der bruger dette discusforum, på trods af at der jo desværre er rigtigt mange mennesker der har rygproblemer. Ved du om der findes et andet forum, som der "lidt mere gang i" ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    HEJ PRIK.

    I den tråd der hedder kroniske smerter står der i hvert fald en del.

    Hilsen Albini.
  • Indstillinger
    Hej Prik,

    Nu er det her jo et debatforum for lægfolk, og derfor kan man vel så heller ikke forvente at få "svar på sine spørgsmål."

    Man kan ofte komme i kontakt med ligestillede, der måske har eller har haft lignende problemer, som så har noget erfaring eller sågar viden at dele ud af.

    Men - det er altså et debatforum - ikke en spørg-svar brevkasse, så de eventuelle ligestillede, der reagerer på et indlæg, forventer faktisk at der kommer noget retur igen.
  • Indstillinger
    Hej Prik.

    Måske har du misforstået noget. Jeg tror du har skrevet til BREVKASSEN og venter at få svar der.
    Hvis det ikke er det du har, så prøv at gøre det. Jeg har aldrig selv prøvet det, men der er da mange ,kan jeg se som har.

    Hilsen Albini.
  • Indstillinger
    Til Lotte og Albini
    Jeg formulerede mig vist lidt klodset- jeg er udmærket klar over at det er et forum til udveksling af erfaringer, men jeg synes der ofte går lang tid førend folk får respons på deres indlæg og derfor tænker jeg at der ikke er så mange aktive herinde. Det var derfor jeg tænkte, at der måske var fandtes et andet "rygforum" hvor der var lidt mere gang i debatten.
    Tak for hintet med kroniske smerte tråd Albini.
    Hilsen Prik
  • Indstillinger
    Jeg har det helt som dig Prik, men jeg er nok lidt for utålmodig, blev medlem i går.. Jeg forventer ikke folk skal skrive efter få timer og det tror jeg heller ikke du gør, men jeg kan se der er andre der har det samme problem som mig her inde og vil vild gerne i kontakt med lige sindede, mit problem er noget der er fundet for nylig og derfor ved jeg ikke så meget om hvad det er, hvad der evt kan gøres og hvilke erfaringer andre har haft. Jeg vil vild gerne i kontakt med andre der har samme problem som mig, så jeg ikke føler mig så fuldstændig alene i verden. Tænker der måske er flere læge/doktor sider på nettet med debatter som du kan tjekke.. Dorthe.
  • Indstillinger
    Jeg har det helt som dig Prik, men jeg er nok lidt for utålmodig, blev medlem i går.. Jeg forventer ikke folk skal skrive efter få timer og det tror jeg heller ikke du gør, men jeg kan se der er andre der har det samme problem som mig her inde og vil vild gerne i kontakt med lige sindede, mit problem er noget der er fundet for nylig og derfor ved jeg ikke så meget om hvad det er, hvad der evt kan gøres og hvilke erfaringer andre har haft. Jeg vil vild gerne i kontakt med andre der har samme problem som mig, så jeg ikke føler mig så fuldstændig alene i verden. Tænker der måske er flere læge/doktor sider på nettet med debatter som du kan tjekke.. Dorthe.
Log in eller Registrér for at kommentere.