Hjem Sind og psyke Incest og seksuelt misbrug

Aftenshowet i morgen mandag...

Helene2Helene2
Redigeret 3 oktober, 2010, 16:38 i Incest og seksuelt misbrug
I morgen mandag d. 20.09. kommer der (om alt går vel) i Aftenshowet (på DR1 mellem kl. 18-18.30) et indslag om senfølger, hvori Synlighedsdagen (www.synlighedsdagen.dk) nævnes.

Hilsen Helene

Kommentarer

  • Hej Helene

    Jeg så dig også på TV i går, og jeg vil sige godt gået, du er en fantastisk kvinde:-)

    Min beundring for dig er stor, du er bare så sej og du har formået at komme så langt med dit liv, på trods af alt, hvad du har været igennem af rædselsfulde ting.

    Du er et stort bevis på at det kan lykkedes og at man ikke skal give op.

    Stort knus og kærlige tanker… Sofie
  • Tusind tak, Sofie. Dine ord varmer :-)

    Kærlig hilsen Helene
  • Kære Helene,

    Har lige set indslaget via nettet, og vil også sende dig en buket roser. Jeg synes, det er så flot at nogle stiller op og fortæller om disse ting.

    Og - i øvrigt tak for dine gode og dybt tænksomme indlæg her på ND, som jeg har stor glæde af at læse - også selv om vi naturligvis ikke altid er 100% enige, men sådan skal det jo være. Dog mener jeg vi er det ca. 98%, og det er vel ikke så dårligt. :-)

    Tak for din indsats.

    Mange hilsner

    Lotte
  • Jeg har også lige sendt udsendelsen og bliver så glad og rørt over, at der er nogle der er så modige, at turde stille sig frem i den bedste sendetid og gøre opmærksom på dette!!! Tak!
    Ærgrer mig lidt over, at jeg ikke har været vågen i tide og været med til synlighedsdagen... :(

    Hilsen Mitliv1
  • Kære Lotte og Mit Liv

    Tusind tak, hvor er I bare søde :-)
    Nej Lotte, 98% er bestemt ikke dårligt :-)
    Og ærgerligt du gik glip af Synlighedsdagen, Mit Liv. Men der kommer heldigvis én igen til næste år :-)

    Mange hilsner Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.