Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

et særlig fantasi

Redigeret 6 juli, 2010, 04:29 i Sexfantasier
Kære deltager,

jeg kan godt lige at denne her forum er befolkede af alvorlig folk som kan lige at være åben of fortroglige ved hindanden.

Min fantasi begyndt i Hyde Park London i sommer 1966 med min far far, jeg var 5

mens jeg købt et is, jeg vent om og lige bage mig stået der en yndig dame på gammeldags krykker lavet af træ

Hendes hele venstre ben var lagt i hvid gips, hun smillet og sag, med et halv grin, " jo se var jeg har gjort ved mig selv, se hvad der sker hvis man er klodsede og lidt uhelding... men vi har det sjovt alligevel"

In English:

" yes, see what I have done to myself, see what can happen if one is clumsy and a little unlucky... but we are having fun all the same."

der er ikke plads til at snak i dybten lige øjeblikke, men kan sig at fantasiens essense er til at oplever parrets samevære til at løs et lille klodest uheld, at vær nær til hende og nyder 6 uge med hende og hendes gipsben, et gipsben som jeg har altid set mere som et forstenet svane-hvid silk stocking

Fra et alder af 7 mens jeg spillet "Doctors & Nurse" med in go' vens søster og bandt hendes ben ofte i bandager, jeg vidst at min fantasi var enkelt, jeg vil selv ligger et fuld gips ben på en kvinde jeg elsker en dag... ingen uheld, ingen "ofre"

Den anden dele af fantasien er til at selv oplever 6 uge med min højre ben i fuld hvid gips, som "under cover" i min egen gipsben fantasi, til at oplever min kærstes blid behandling, og liv andre villige "assistance" og deres dele af de sjov situationer igennem de seks uge, privat of på arbejde, kun mig og min kæreste vil ved at det er bar en sensual tour, og mig og min kæreste er kolleager...

Jeg har et spørgsål til de læge og sygplejsker her på netdoktor, og naturligvis også alle som læse min besked

ved du om det vil være muligt at få mit højre ben lagt i gammel dags hvid gips, på et hospital eller læge klinik, af en som har professionalt forstand til at arbejde med gips, som kan lave mit højre ben til krops skulptur fra tå til lår,

jeg kan godt betale for alle de nødvendig materialer til at laver gipset orthopædisk korrekt, eller se om jeg kan skaffe gypsona osv fra nettet ?

Og hvis der et gammel par gammel dags krykker, måske kunne jeg køb dem hvis til salg, fordi der er ikke nogen på ebay eller blå avisen desvære ; - )

tak for alle nuancer af svar og kommentar, og håber i kan bare lidt over med mit kronisk dårlig skrifilig Dansk, jeg taler næste fludende dansk... hvor er stave kontrol her ?

All the best for now, vi ses

Ross

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du har skrevet til et debatforum - der er således ikke læger og sygeplejersker til at rådgive her.

    Jeg kan forstå, at din fantasi er at få et sundt og rask ben i gibs i hele 6 uger?

    Ud over at få lagt benet i gibs, så kræver det, at du får et udførligt kursus i at bruge krykker for ikke at "skæv"belaste andre dele af kroppen, men du vil alligevel opleve, at din muskelmasse forsvinder ret hurtigt, og der kan komme et hav af fysiske følger, som jeg simpelt hen ikke tror kan opvejes af "kærlig pleje" i den periode.

    Tror du ikke, du kan få din kæreste til at nusse om dig, hvis bare du nøjes med at lægge et elastikbind om, som du kan tage af efter seancen?


    Jeg håber simpelt hen ikke, du kan få professionelle til at gøre det, da det kan komme til at koste samfundet ret mange penge efterfølgende til diverse genoptræning og følgeskader.

    I øvrigt kan jeg oplyse, at min mand knækkede achillessenen for nogle år siden og var derved helt hjælpeløs i en længere periode. Hvorvidt det ophidsede ham ekstra seksuelt, har jeg ikke beretninger om, men for mig som hans kone, gjorde det i hvert fald ikke, så det bør I da nok lige få talt grundigt igennem, hvis du finder nogen, der vil lægge gips på dig.

    Du kan i øvrigt sikkert tale med nogen, der laver teaterrekvisitter. Der kan du muligvis få ideer til noget, der kan tages af og på, men det var ikke fantasien, vel?

    Jeg kan også fortælle dig, at de personer, der har fysiske skader og derved er hjælpeløse, generelt ikke finder det så fedt, så mon ikke det er en af de fantasier, der udelukkende skal være en fantasi?.

    Jeg hæfter mig i øvrigt ved, at det allerede var som 5-årig, du havde behov for at at være hjælpeløs og få medynk fra omgivelserne. Er det i øvrigt noget, du har overvejet at få gjort noget ved? For mig at se, handler det egentlig ikke så meget om en seksuel fantasi, mere som noget psykisk.
Log in eller Registrér for at kommentere.