Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mere spændende sex?

Redigeret 27 september, 2010, 15:39 i Sexfantasier
Hej derude.

Jeg er en pige på "kun" 19 år. Min kæreste og jeg har været sammen i lidt over 3 år nu, og vi har det rigtig godt sammen, og har for det meste altid haft et velfungerende sexliv.
Men inden for de sidste par måneder er jeg begyndt at miste lysten til sex, og det skyldes at jeg har nogle fantasier jeg ikke tør fortælle ham om.
Jeg ville rigtig grne bindes til sengen og domineres en smule, det er kun den blide form for SM jeg er til.
Problemet er så, jeg tør ikke fortælle ham at jeg har lyst til de ting. Vi har rigtig meget udstyr til det, ( da jeg har købt det, for at sende et signal ) men vi har kun brugt håndjern EN enkelt gang, selvom jeg virkelig larmede og gav udtryk for at jeg var vild med det han gjorde ved mig.
Jeg er sikker på at han også var vild med det, så derfor undre det mig han ikke har prøvet på det efterfølgende?
Jeg er virkelig åben og prøver egentlig også på at fortælle ham om det, men han lukker ligesom af, når vi begynder at tale om sex. Så jeg har mistet alt mod efterhånden.
Jeg er begyndt at drille med lidt med at jeg vil binde HAM til sengen, bare for igen at sende et signal om at den slags ting tænder mig. Men han kan ikke klare tanken om at være bundet, hvilket er fint med mig. Men samtidig forsår han ikke hentydningen.

Men, hvordan i alverden skal jeg få fortalt ham hvad det er jeg vil have?!
Jeg er begyndt at trænge til den slags sex, så er der nogen der har nogle forslag, eller har oplevet lign.?

Det skal også sige at jeg er stor fan af Joan Ørting, og har læst alle hendes bøger, men intet af det hun har skrevet har hjulpet, så derfor ber jeg jer! Mænd og kvinder - nogle forslag?

Mange hilsner Fie

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er i et parforhold, og du tør ikke fortælle ham, hvad du inderst inde gerne vil?

    Jeg er ked af at fortælle dig det, men på et eller andet tidspunkt vil et sådant forhold gå i stykker.

    Hvis vi skal generalisere, så er kvinder frygteligt meget til små hints, signaler og "når jeg gør sådan, så kan man vel sige sig selv, at det betyder..." osv. osv. Og nej, sådan er det ikke, for sådan er mænd slet ikke indrettet. De er til fuldstændigt klokkeklart sprog. Nu ved jeg ikke lige, hvad Joan Ørting fortæller, men det kan øjensynligt ikke bruges i dit forhold.

    Hvis du vil din kæreste, og vil ham for livet, så er du simpelt hen nødt til at fortælle ham direkte, hvad det er, du vil, og kræve af ham, at han forholder sig til det. Vil han være med eller vil han ikke? Du skal så finde ud af, om du kan acceptere hans måde, eller om du ikke kan. I et parforhold kan man ikke få alle ønsker opfyldt, sådan er det, man er to mennesker, der skal finde ud af det sammen, og der må man både give og tage, så derfor skal du finde ud af, om det her er så vigtigt for dig, at det er afgørende for dit liv. Det fornemmer jeg lidt, det er, da du nu er ved at miste sexlysten, hvorfor du simpelt hen er nødt til at melde ud i klart sprog, så I kan finde ud af, hvordan I står i forhold til hinanden.

    Det er altså bedre, at I finder ud af det nu, inden I måske får børn - om det skal være jer eller ikke skal.

    Jeg har en årrække været gift med en mand, der heller ikke dels kunne tale om den slags og dels slet ikke ville være med til noget som helst, der bare var lidt mere sjovt og anderledes. Efterhånden blev min kærlighed totalt kvalt, og det endte med skilsmisse.

    Hvis ikke det er muligt, at være åben og kunne tale sammen om alt, hvad der rører sig i en og i forholdet, så kan man lige så godt stoppe først som sidst, for det går galt på et eller andet tidspunkt.
  • Indstillinger
    hej i to,

    det er altid interresent at lase andres ord om deres sær passioner og synes at forum her er et godt sted at diskutere og med ordentlig mennensker som ikke "bedømmer"

    Jeg har lagt et new emner her om særlig fantasier, den er blid også, et benklædning som forhindre, og til en hvis grader forhindres hele kroppen, på engelsk sager man at den sære kvindlige påklædning er noget "...man få fra Paris"

    og en fantasi jeg har livet fuldt ude igennem livet men kunne med kvinder, men ikke mig som i deres sted endnu

    Check out særlige fantasi

    Hils,

    Ross

    for en være passionm man skal bare find en partner som deler dine nuancer af kærlighed
  • Indstillinger
    Der er delte meninger om Joan Ørting. Personligt er jeg ikke fan.

    Jeg syntes, at du skal tage en snak med ham. Helt og aldeles åbent og ærligt. Lad vær med at gøre det når i ligger og har sex, men bring det på bane en dag i solbader eller sidder og drikker en kop kaffe eller hvad ved jeg. Bare sig, at du godt kunne tænke dig at I udforsker nogle andre former for sex...
    Hvor svært er det at sige, at du syntes det var helt vildt frækt den gang han bandt dig, og at du gerne vil have han gør det igen?
    Han har jo ikke en jordisk chance for at vide hvad du tænder på hvis ikke du siger det - hentydninger gælder ikke.
  • Indstillinger
    Min kæreste og jeg har været sammen i 7½ måned og vi elsker at bruge reb og ofte bruger vi også blindfold (bind for øjnene). Så bliver alle ens sanser aktiveret, for man kan kun føle og mærke og ikke se. Det er fantastisk når man ikke ved hvad der skal ske. Hvis du er til de ting, så sig det til din kæreste. Han vil elske dig for at du er ærlig for ham omkring dine fantasier og lyster. Min kæreste kan også godt lide at blive bundet, men kun ved blowjob og berøring osv. Når der skal bolles så løsner jeg nogle af rebene for det kan han bedst lide. Jeg tænder også på at min kæreste "kvæler" mig blidt. Det hele handler om tillid og om at acceptere at et nej er et nej. Og så kende hinandens grænser. Jeg er selv 19 så ved hvor svært det kan være at fortælle sin kæreste det som ligger en dybest på sinde, men man bliver bare nødt til at sluge sin generthed og bare sige det som det er. Hvis han ikke kan acceptere det så er det jo en del af dig som han ikke kan acceptere, og så er han måske ikke den rette for dig.

    Held og lykke med det hele :)
  • Indstillinger
    Hej Fie

    Jeg (mand) har samme problem som dig.
    Min pige "hader" at jeg lige som dig har lyst til at være bundet til sengen f.eks. Jeg kan desværre ikke forklarer hende hvad det er jeg har lyst til - - - men jeg prøvede at åbne op og sige hvad jeg virkelig følte og havde lyst til håndjern osv..... vi havde en laaaannnggg snak....
    Hun åbnede lidt op og langsomt er det blevet bedre, gå forsigtig til værks og fortæl en lille ting hver gang hvad du føler og har lyst til.
    Det er s.... svært men prøv - hvad med at købe en ting sammen på nettet ?
    Så er det noget i er fælles om og ikke noget du bringer med i sengen !?!

    Måske kunne det være at han er bange for at du bedre kan li håndjern end ham ? hvis det er det han føler så skal han bestemt vide at sådan er det ikke. Det var det problem jeg havde til at starte med.


    Håber virkelig det lykkedes - for det er knald vigtigt at have et godt sex liv...


    hilsen
    Søren
Log in eller Registrér for at kommentere.