Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tør jeg blege mine tænder???

Hej!

Jeg 'faldt' over et godt tilbud den anden dag, og jeg bestilte et sæt tandblegning. Rent impulskøb :-)

Jeg har nu modtaget pakken, men ved ikke helt om jeg tør blege dem alligevel??
Jeg blev 'lokket' herfra:
http://hjemmetandblegning.dk/billig-tandblegning

HVad siger i?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg ville ikke bruge produktet. Firmaet der står bag hjemmesiden er registreret i Malta, hvilket lugter langt væk af fub og svindel.

    Niels
  • Indstillinger
    Hej Niels,

    Okay, ddet viste jeg ikke :(

    Men jeg har snakket med en veninde, som har prøvet det hos tandlægen og der fik hun noget med hjem og skulle forsætte, og det var samme navn.

    Så nu prøver jeg - skal nok melde tilbage hvordan det gik.
  • Indstillinger
    Held og lykke - det er dine tænder, og derfor dig der kommer til at mærke resultatet.

    Du har spurgt her - og i øvrigt blevet advaret, så hvad med lige at spørge din tandlæge, før du går i gang? Også selv om din veninde har fået noget, der hed det samme, - eller måske var det næsten det samme, det hed? Er du således 100% sikker på, at det var det samme?

    Noget af det stads ødelægger jo emaljen og når den først er ødelagt, så rettes den ikke op igen, så det billige impulskøb kan risikere at komme til at koste dig en formue.
  • Indstillinger
    Hvordan gik det så??

    Mvh
  • Indstillinger
    Mit gæt er, at det da nok ikke gået så godt - eller også er det, vi får det aldrig at vide, for vedkommende har siden slettet sin profil her.
Log in eller Registrér for at kommentere.