Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt i penis efter udløsning.

Redigeret 23 maj, 2015, 11:59 i Åben debat for mænd
hej. jeg er en dreng på 15 som onanere 1 gang om dagen mindst. jeg plejer at onanere når jeg skal til at sove (ved ikke hvorfor). men nogengange efter jeg er kommet så svier det i penis, og det føles som om jeg skal tisse. men når jeg går ud og tisser forsvinder svien i 2 min og kommer så tilbage efter der. det plejer kun at være der i 10-15 min før det går væk. svien er rigtig irriterende og gør ret ondt. så jeg plejer at tage penis imellem benene og presse med mine ben så min penis bliver klemt. det plejer at hjælpe lidt :P. jeg vil bare høre om det er normalt at det gør det og om jeg kan gøre noget for at det går væk. hilsen brian.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har samme problem. Første gang også da jeg var omkring 15, er idag 23, og det sker stadig i ny og næ. Men for mig gør det ondt så længe jeg ligger ned, og kan stadig en trang til at tisse når jeg sidder op. Det kan vare flere timer før jeg kan sove igen.
    Jeg søger også svar, og håber at der er nogen som ved noget om emnet.
  • Indstillinger
    Hejsa. Har haft præcis det samme problem før i tiden. Jeg fandt ud af to årsager. 1.jeg drak ikke nok vand i løbet af dagen, og var derfor dehydreret. Det gjorde at urinen var mørkegul og sviede.
    2. Nogle gange var det fordi jeg havde drukket fx en halv liter cola kort før jeg onanerede. Imens jeg så onanerede fik jeg så tissetrang, men opdagede det ikke fordi jeg var igang. Så snart jeg var kommet kunne jeg mærke hvor meget jeg skulle tisse, men der kom ikke meget ud, og der var svie. Jeg håber ikke det lyder som ren volapyk. god bedring.
  • Indstillinger
    Jeg har selv samme problem, men jeg mærkede først til det omkring min 20 års alder, nu er jeg 22 og stadig, efter udløsning har jeg ondt i flere minutter, men det gør så ondt at det føles længere, smerten er hovedsageligt i penis hovedet (Sådan føles det i hvert fald). Jeg kunne godt lokkes til at tro på dehydrering da jeg selv er dårlig til at drikke vand, men smerten er lige ulidelig nok. Det er godt nok ikke hver gang, det er kun i nærheden af urinering, men det er vel os slemt nok.

    Jeg kunne godt tænke mig et proffesionelt respons, da jeg normalt er vant til at selvdiagnosere, og jeg undgår helst læger så meget som muligt

    Det er ikke umidelbart en std, det ved jeg da de prøver jeg har fået foretaget hsr været negative
Log in eller Registrér for at kommentere.