Hjælp til barn nummer 2
Hej
Vi har for 3 år siden fået hjælp til barn nr 1 på det offentliges regning. Vi har nu prøvet at få barn nr 2 selv, men det lykkes altså ikke for os.
Er der nogen som ved om man kan få hjælp til barn nr 2 på det offentliges regning.???
Min læge siger det kan man godt også med den samme partner. Men jeg har lidt svært ved at tro det er sandt.??
Vi har for 3 år siden fået hjælp til barn nr 1 på det offentliges regning. Vi har nu prøvet at få barn nr 2 selv, men det lykkes altså ikke for os.
Er der nogen som ved om man kan få hjælp til barn nr 2 på det offentliges regning.???
Min læge siger det kan man godt også med den samme partner. Men jeg har lidt svært ved at tro det er sandt.??
Kommentarer
Held og lykke.
Jeg mener også at have hørt at der nu kunne tilbydes hjælp til barn nr 2, men går jeg ind på landsforeningen for ufrivillige barnløse, står der at der normalt kun tilbydes hjælp til 1 barn. Denne landsforening samarbejder med sundhedsstyrelsen, så de må vide hvad der rører sig på det område.
Under spørgsmål og svar , skal du under -Hvad koster en behandling-, der fandt jeg svaret.
http://www.lfub.dk/faq--frequently-asked-questions.html
Held og lykke med jeres projekt.
Rita
Det lader da til, at der er noget om det. Er henvist til fertilitetsklinikken i Brædstrup håber jeg hører derfra hurtigst.
Mange tak
Vi får hjælp til nr 2 udelukkende fordi at jeg "kun" har brug for hormon-stimulans. Lægen gjorde det meget klart for os, at de ikke kunne hjælpe os hvis det ikke lykkes via hormoner. Så vi krydser fingre!!!