tanke
nu har min kæreste og jeg prøvet at blive gravide i lidt over et år (samleje 4-7 gange ugentligt uden prævention), men det er ikke lykkedes, så nu har vi besluttet at efter jul vil vi gøre mere for det, såsom at blive undersøgt osv.
det er jo almindelig bekendt at kvinders cyklus og menstruation kan forstyrres af tanker om f.eks graviditet,
mit spørgsmål er så, om nogle her ved, om det er muligt at en graviditet lader vente på sig grundet for mange tanker og forventninger om at blive gravid? om det er muligt at tankerne laver kludder i det??
det skal lige siges at jeg er 19, min kæreste er 25, og vi hverken ryger eller drikker nogle former for alkohol.
det er jo almindelig bekendt at kvinders cyklus og menstruation kan forstyrres af tanker om f.eks graviditet,
mit spørgsmål er så, om nogle her ved, om det er muligt at en graviditet lader vente på sig grundet for mange tanker og forventninger om at blive gravid? om det er muligt at tankerne laver kludder i det??
det skal lige siges at jeg er 19, min kæreste er 25, og vi hverken ryger eller drikker nogle former for alkohol.
Kommentarer
Så jeg vil tro det kan have indflydelse med de meget store forhåbninger, men det kan jo ikke udelukkes, der kan være andre ting.
men kom blot til at tænke på at det jo også kunne være fordi jeg ønsker det for meget, så prøver sådan at skrue ned for mine tanker og forventninger, selvom det er svært
hvis i slappede lidt af i jeres higen efter at du skal være gravid----lige nu og her --nyd jeres ungdom --tag dig en uddannelse hvis du ikke har det ---men det kan du vel næppe have nået som 19 årig--så siger jeg dig --at pludselig er du gravid ---jeg ved hvad jeg taler om---vi mistede hvores første barn ---og vi ville hurtigt have det næste --men der gik 3 år før der skete noget --og det var for jeg havde kun det ene i tankerne ---men så slap vi tankerne lidt --og flyttede fra den ene ende af landet til den anden --og der gik ikke ret lang tid så var jeg gravid --og det kom så lidt ubelejligt --for vi havde ikke vendet os til alt det nye ---så slap du nu af
og til det andet, så har jeg en uddannelse jo, jeg har i snart et år været uddannet som social og sundhedshjælper.