Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lugten tænder mig

Redigeret 6 april, 2009, 03:43 i Sexfantasier
Hej. jeg kunne godt tænke mig og høre om der er andre ligesom mig der tænder for vildt på lugte. Når min kone lugter af frisk sved under sine arme bliver jeg helt vildt, det er underligt men det går lige bukserne på mig og jeg river hende rundt og gennem........hende. Hvilke lugte tænder I på???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej..

    Det er faktisk interessant, det du skriver. Lugte er det mest naturlige at tænde på - det er endnu et af vores instinktive reaktioner, og lugten af sved er helt oplagt. Nogle mener, at man finder sin partner ud fra svedlugten - selvfølgelig underbevidst. Nogle fravælger også en potentiel partner pga. svedlugten, og det er så noget mere bevidst. Jeg selv har på et tidspunkt været sammen med én person nogle gange, og jeg havde det sådan at det godt kunne blive til noget, men jeg var heller ikke vildt forelsket. Så en dag kunne jeg lugte en sur, skærende og ubehagelig svedlugt. Da jeg havde lugtet den lugt flere gange efterfølgende, valgte jeg at stoppe det - der var jo som sagt heller ikke noget fast forhold på dette tidspunkt.

    Jeg kan ikke være sammen med én, hvis svedlugt jeg ikke kan lide, men der er sikkert andre, der synes godt om dennes svedlugt - det skulle bare ikke være mig.

    Nogle forskere mener, at mænd også - igen underbevidst - bliver tiltrukket af lugten af menstruation, og for mænd er syn-, lugte- og høresans de primære sanser i forhold til sex. Hos kvinder er disse sekundære, og følesansen er den primære, som for mænd derimod er sekundær.

    Så det korte svar; du er fuldstændig i harmoni med dine instinkter - du er faktisk langt mere naturlig anlagt end de fleste. Der er måske en lille hippie gemt i dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.