Hjem Muskler, led og knogler Leddegigt

ondt i leddene

Redigeret 8 april, 2015, 06:09 i Leddegigt
Nogen der som jeg ofte har smerter i leddene, mest fra albuerne og ned i hånden og fra knæene og ned i fødderne. Jeg lider meget af det, men kan ikke finde noget mønster hvornår de opstår. Har fået taget gigtprøve, men denne var negativ. Havde rigtig meget vokseværk som barn, hvis det var det, men er 21 år nu, og burde derfor ikke lide af det mere.. Måske nogen der har et bud på hvad det kan være? - det lindrer ofte med varmt bad og uldtæppe, men tager dog ikke smerterne, da de kommer igen når jeg går ud af badet, tager tæppet af osv.. oplever ligeledes at smerterne oftes kommer om aftenen eller om morgenen.

elise88

Kommentarer

  • Har du mulighed for at opdatere din tråd.
    Fandt du en løsning på dit problem?
  • Til elise88

    Har selv haft glæde af +300 Magnesium. Dosis 2 stk. morgen og aften de første 4 uger, dernæst 1 stk. hver morgen og aften. Kroppen udskiller selv, hvad kroppen ikke selv optager. Det burde kunne mærkes efter tre uger. Håber det hjælper.
  • Hej

    Jeg lider selv af en gigt sygdom Morbus Bechterew som er rygsøjlegigt.
    Men den har sat sig alle steder både i hofter arme og hænder foruden ryggen.
    Får Humira mod de værste smerter. Men det der hjælper bedst er at tage i motionscentret 3-4 gang om ugen. Det hjælper virkeligt meget, på trods af de meget kraftige smerter jeg har hver dag. Så det kan jeg varmt anbefale

    Hilsen Per
    *link fjernet af Netdoktorredaktionen*
Log in eller Registrér for at kommentere.