Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

homo-fantasi

Redigeret 27 august, 2010, 06:23 i Sexfantasier
hej
jeg er en pige, men fantaserer tit om bøsser - de piger, jeg har snakket m om det synes det er ulækkert med to mænd, er der andre end mig der har den slags fantasier?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Fantasier har man da lov til. Hvis nogen synes, det er ulækkert, så lad dem det, men fantasier er vel også primært for en selv.

    Den om bøsser er i hvert fald helt uskadelig. Der er sikkert ikke mange "rigtige" bøsser, der vil have interesse for, at du lever din fantasi ud.
  • Indstillinger
    Nå, det ved jeg nu ikke.. Mange bøsser er seksuelt mere frisindede end de fleste heteroseksuelle er, og jeg kunne sagtens forestille mig, din fantasi kunne komme på tale med nogle bøsser på et tidspunkt.

    Vedr. din fantasi og fantasier generelt, så er fantasier langt hen ad vejen ikke nogen vi selv definerer - de kommer meget af sig selv, og man kan så vælge om man vil følge tanken - altså tænke fantasien til ende. Måske tænder du på at se to fyre være sammen, eller hvad det nu er, men din nabo tænder måske på at have ble på. Der er så mange forskellige fantasier, og man skal ikke tage dem særligt alvorligt, for det er jo i bund og grund bare en tanke.
  • Indstillinger
    Jeg så engang en film på BBC, og fandt ud af at der var temmelig mange seksuelle scener med et bøssepar (som for øvrigt var lækre - nok irrellevant men tror det har en betydning), og der fandt jeg ud af, at jeg faktisk også syntes at det var meget lækkert at se på. Jeg har heller ikke snakket med andre som har samme "fantasi", men det kan godt give et lille sus i maven, hvis man ser to mænd kysse, synes jeg.
  • Indstillinger
    Jeg er også en pige -og jeg tænder pinligt meget på homosex (mellem mænd)
    Jeg ornanerer til nogle tegneserier (manga) som jeg læser på nettet. Det lyder måske lamt, men det er virkelig hot at læse!
    Nogle gange ville jeg ønske jeg var en mand, bare for at afprøve det.
    Jeg syntes af en eller anden grund slet slet ikke, at lesbiske er sexede at se på.
    Men åh, det er lækkert at se på det andet.
    Jeg håber dog, at det går over...ellers er jeg lidt på den! ;)
    Jeg ville vildt gerne se to bøsser gøre det real life (det står på min liste over sex-relaterede ting jeg VIL prøve), så nu må jeg se, hvad jeg kan gøre...
  • Indstillinger
    Med hensyn til at veninderne syntes det er klamt: Det syntes jeg også engang, men det var indtil jeg fandt glæden ved analsex. WAUW - nu kan jeg pludselig se fidusen i det :-)
  • Indstillinger
    som homoseksuel fyr kan jeg kun give ret :) anal ER virkelig en nydelse :)

    og der er ekstremt mange piger som syns at bøsser er det sødeste og klart de lækreste fyre (kan dog diskuteres) ;)
    men altså, hvis du virkelig har lyst til at udleve din fantasi, kunne du eventuelt prøve en trekant med 2 biseksuelle fyre (bare et forslag fra en ung fyr)
    det er der faktisk rigtig mange der gør :)
Log in eller Registrér for at kommentere.