Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

våde nætter i perioder

Redigeret 22 oktober, 2013, 17:44 i Sengevædere
Hej

Vi har en søn på snart 11 år. Han har i perioder tisset i sengen om natten siden han blev renlig som ca. 4 årig. Det vi har gjort efter et uheld er at vække ham i nogle nætter efter for at få ham ud at tisse. Men så kan der gå flere måneder hvor der ikke er noget problem for så pludselig at ske igen. Vi forsøger også at han ikke drikker efter aftensmad men så gør han det alligevel nogle gange hvis han fx er hos kammerater eller vi har gæster mv. Nogle gange går det galt og andre gange ikke. Her de sidste 2 måneder synes jeg bare det er gået galt ca. 1 gang om ugen i snit. Før der vil jeg sige der ikke har været noget problem ihvertfald ½ år.

Hvad er Jeres forslag. Han er utrolig udviklet i forhold til sin alder. Er 165 cm høj og vejer ca. 65 kg. Har lidt mave men er ellers rimelig i harmoni. Ikke bare fysisk er han foran sine jævnaldende men også psykisk har han udviklet sig meget de sidste par måneder.

Skal vi bare holde noget mere fast i ingen drikkelse efter aftensmad eller tror I der kan været noget andet galt. Det påvirker ham selvfølgelig også dog vil han gerne ud at sove og heldigvis er det ikke sket særlig tit i byen. Men det ved man jo aldrig og det tænker han jo også mere og mere på jo ældre han bliver.

Mvh den bekymrede mor

Kommentarer

  • Indstillinger
    syntes ikke du skal bekymre dig smid en bunke bleer ind til ham og lad ham selv styre det

    et godt sted at købe billige bleer til store børn og voksen er

    www.diaper.de de er billige og meget proff

    og så syntes jeg bare du skal forklare knægten at det ikke er en skal at bruge ble det er jo bare et hjælpemiddel lige som alle andre der er jo ikke nogle der griner når man har støttehjul på når man ikke kan holde balancen på en cykel hvorfor skal det så være til skamme når man ikke kan holde på vandet

    så på med bleen og lad han få den søvn han fortjener og en dag vokser han fra det igen
Log in eller Registrér for at kommentere.