Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min ny hjemmeside

Helene2Helene2
Redigeret 5 februar, 2009, 19:18 i Ensomhed
Jeg har fået opfyldt et stort ønske:

Jeg har nu fået lavet min egen hjemmeside :-)
Hvis nogen har lyst til at se den, er adressen http://www.anneshjemmeside.dk/


Hilsen Helene

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Helene,
    Tillykke med din ny hjemmeside - den er smuk og fin! Jeg tror at du vil ku hjælpe/støtte mange mennesker og at din hjemmeside måske vil blive mere populær end netdoktor.

    Du er ihvertfald god og giver grundige og sobre svar og tilbagemeldinger.

    Hende kan i roligt skrive til - det er en der ved hvad hun snakker om!
  • Indstillinger
    Hej Helene,
    Tillykke med din ny hjemmeside - den er smuk og fin! Jeg tror at du vil ku hjælpe/støtte mange mennesker og at din hjemmeside måske vil blive mere populær end netdoktor.

    Du er ihvertfald god og giver grundige og sobre svar og tilbagemeldinger.

    Hende kan i roligt skrive til - det er en der ved hvad hun snakker om!
  • Indstillinger
    Hej Maj

    Tusind tak, blev rigtigt glad for dit svar :-)


    Mange hilsner Helene
  • Indstillinger
    Også et stort tillykke fra mig - Helene!!! - Ja dine svar er bare altid BRUGBARE jeg ser også du indbyder til forslag om flere emner, så hvem ved hvad det ender med .... :-)

    Jeg er helt ærgelig over at skulle på kursus, for skulle jeg ikke det - ville jeg skrive på din hjemmeside lige med det samme.

    Det dur' bare ikke - når jeg skal afsted, for så er det mig ikke muligt at følge med.

    Det kunne meget nemt give det indtryk - at jeg var ligeglad med eventuelle svar, når der ikke kommer respons fra mig.

    Mange kærlige tanker fra

    Laura.
  • Indstillinger
    Kære Laura

    Tak for dit svar :-)

    Håber at du vil deltage, når du får tid :-)


    Kærlig hilsen Helene
    (det er mit mellemnavn :-)
  • Indstillinger
    Hej Helene2 :o)

    Var lige inde og kikke på din hjemmeside via linket, og den er meget smuk *Ss*
    Kan se du har været ved at oprette et samtaleforum, men at det er nedlagt igen :o(
    Jeg har for kort tid siden startet min egen hjemmeside op, da jeg i længere tid har lidt af PTSD/Depression, og manglede et sted på nettet, hvor jeg kunne lufte mine tanker osv :o) Måske kan I bruge mit samtaleforum ?
    I skal ihvertfald være velkomne hvis det er :o)

    Adressen er : http://beautifull-soul.com og for at alle ikke kan læse med i de ting man vælger at skrive om, skal man lige tilmelde sig, så man får en profil, derved bliver det også mere "privat", og ligger ikke til "offentlig skue" :o)

    Mvh
    BeautifullS0ul
  • Indstillinger
    Tak for dine rosende ord. Tillykke med hjemmesiden og tak for linket :-)

    Mange hilsner Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.