Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bange

Redigeret 29 august, 2008, 17:51 i Angst
jeg tror jeg lider af angst eller sårn noget
jeg tror helle tiden at der er nogen efter mig jeg tager næsten aldrig i by for er bange for og blive slog ned tror helle tiden der er nogen efter mig jeg kan ikke side med rykken lig en åben dør eller en gang tror der stå en der vil banke mig jeg har en kæreste som jeg holder rigtig meget af min jeg tror helle tiden hun er mig utro vis hun få en sms på hende's mobil og der stå en pige's navn så er det føste der ryger gennem mit hoved at det er en dreng men hun har bare skrivet et pige navn der så jeg ikke liger mærke til det har det mega dårlig med det og ser sur ud eller ked af det folk spør helle tiden om der er noget galdt men jeg siger bare der ikke er nogen galdt vil bare have alle de skide tanker ud af mit hovede er os begyndt og blive mere og mere sur og det ikke som før i tiden var jeg bare bliv lidt sur over noget nu er det rigtig hvor jeg ikke kan snakke med folk kan ikke lige stille og sove om natten vis jeg bliver sur så jeger begyndt og tage nogen sove piller som jeg fik af min lære for et år tids siden de for mig bare til og sove men er stati sur dagen efter og stoler ikke på nogen menneker tror dig lokker mig i byen få og få mig sloget ned stoler ikke på min kæreste tror helle tiden hun er mig urto og har fået af vid af en af mine pigen venner som os er hendes beste veninde af hun har være mig urto og da jeg sage det til hende begynde hun var og græde og og sage at det var før vi var sammen men ved ikke kan ikke bevise noget vil bare have de tanker ud af mit hoved
Log in eller Registrér for at kommentere.